2013. augusztus 3., szombat

Napjaim

Heti összegző

Az elmúlt héten sem tétlenkedtünk, minden délelőtt dolgoztam, aztán vagy Bennyvel voltam vagy valamerre csatangoltam, mint pl. kedden, mikor P anyukájáék vigyáztak az unokára, én pedig kimentem shoppingolni a régi munkahelyemre, de este mérgelődtem is, mert felesleges időtöltés volt, semmi normálisat nem találtam... bár nem is tudom, hogy mit vennék, így pedig elég nehéz shoppingolgatni. :))) Azért meglátogattam a régi kollégákat, az S.Oliverben vettem két felsőt. :) 

A héten Ágival megcsináltuk a négy napos prána nadi kezelést is, mentem hozzá szombaton, vasárnap, hétfőn és kedden, minden nap kezelést kaptam, picit másabbakat mindig és napról napra éreztem a hatását. Bevallom, eddig nem hittem az ilyesmikben, a tesómat is mindig UFO-nak néztem, mikor a Reikiről mesélt, de valahogy Ági most meggyőzött. Hogy most azért e, mert már nagyon akartam futni és ő volt az utolsó reményem és hinni is AKARTAM benne vagy másért, nem tudom, de meggyőzött. 

Megnyugtat a zene, ami a kezelések alatt megy, megnyugtat Ági nyugodtsága, és tényleg érzem néha az energiát, ami árad a kezétől a testemben. A legérdekesebb az, mikor fekszek, be van csukva a szemem, és a tenyere az én tenyeremhez ér, és forróságot érzek. :) + még egy érdekes volt, miután megcsinálta a négy nap kezelést, mondta, hogy már gondolatban is tud energiát küldeni majd nekem, ha valami fáj vagy gondom van, írjak neki és bombáz majd... gondoltam, perszeeeee. :) 

Egyik este lemerészkedtem futni és másnap enyhén fájt megint a lábam, irtam neki és munkaidőben éreztem, hogy iszonyatosan forróság önti el a lábamat, pont a fájósat!!! Írtam neki, hogy ő volt e vajon, mert nem kaptam választ viberen reggel, hogy megkapta e, hogy energiát küldjön. Erre kiderült, hogy tényleg ő volt, olvasta az üzenetemet reggel és rögtön küldött is.... tudom, hogy hihetetlen, de átélni is az!!!! :)))) 

Engem meggyőzött, mert most visszakerestem, és mióta elmentem Ágihoz, azóta tudok fájdalom nélkül futni!!! A múlt héten például eddig 31 km-t futottam és holnap reggel is lemegyek. Nem a tempóra megyek, csak a kényelmes futásra, mert azért érzem rendesen a két hónapnyi kihagyott időt, a lábaim néha ólomként indulnak el, de aztán emlékeznek, dereng nekik valami és szépen bemelegszenek kilométerről kilométerre. :) Ma voltam először Ultrabalaton óta 10 km-nél több futáson, ami egyben is volt, múlt héten szerdán futottam délután 5 km és este 7-et, de így egyben UB óta nem futottam többet, mint egy óra... 6:20-kor már lent volta, nehezen indultam, a pulzusom is picit magas volt, de meleg is volt már eléggé, viszont jót futottam. :) 11 km 1 óra 11 perc alatt és 6:29-es átlagtempóval. Ezzel most tökéletesen elégedett vagyok, ha nézem a kihagyott két hónapot. Az út még hosszú, de már rajta vagyok, ez a lényeg!!! :))) 

Az új cipőmbe beleraktam az ortopédián kapott sport betétet, most úgy futok, elsőre szokatlan volt, de most már szinte fel sem tűnik, kényelmes!!! Remélem, hogy ez is segít majd, hogy ne sérüljek le újra!

Meglátjuk, hogy a jövő hétvégei Suhanj hat órás futáson hogy megy majd, Zsuzsival leszek párban, az Ultrabalatonos csapatban is együtt voltunk. Ő nagyon jó kondiban van, nem gond neki, ha többet fut, mint három óra, így majd ahogy adja a helyzet, úgy fogunk improvizálni. :))) Várom már nagyon!!!

Aztán megyünk nyaralni Szigligetre, ott TUTI, hogy reggelente futással kezdem majd a napot, imádom a felkelő napot megfigyelni Badacsony felett!!! :) 

A Nike félmaratont egyéniben mindenképp elengedtem, nem akarom magam egyből úgy leterhelni megint, ha indulok is, az csak párosban lesz Bogival, ha ő egyéniben indul, de még meglátjuk. :))) az érem tetszik, úgyhogy az birizgálja a fantáziámat, de egyébként a dög melegben végigvonszolt félmaraton táv nem vonz.... 

Szeptember végén lesz majd Esztergomban egy szimpatikus félmaraton verseny, azt beirtam a futónaptáramba mindenképp. :) És közte Bécsben a 8 km-es női futás + majd oktoberben az 5 km-es éjszakai futás a Ringen megint. Ezek a fixek eddig, a többit pedig majd meglátjuk.... Ja, és novemberben a siófoki két napos maraton még a cél. Azt hiszem, hogy ennyi.... de majd a helyzet adja, hogy mit vállalok be fixen és mit nem, igyekszek már okosabban futni, jó lecke volt ez a tavasz nekem....

Nincsenek megjegyzések: