2011. október 27., csütörtök

Kakaós muffin

Sütögettem az elmúlt napokban néha, de volt olyan, mikor elfelejtettem fotózni és volt olyan, ami nem újdonság, mint pl .a pestos kifli, de nagy kedvenc, sokszor szoktam begyúrni egy-egy adaggal, hamar megvan és mindenki szereti. :)

Viszont a mai sütit lefotóztam és még van belőle egy, úgyhogy ide is felírom a receptet. Fb-on olvastam egy csoportban, dia wellnesses alapanyagokból készült.

Hozzávalók:

Száraz hozzávalók:

25 dkg DW sütőliszthez fél cs sütőpor, 4 evőkanál Dw negyedkanál édesítő, 2 evőkanál kakaópor

Folyékony hozzávalók:

2 egész tojás, 1 dl tej, 1 nagy evőkanál margarin

A hozzávalókat külön-külön összekevertem, majd utána egybeforgattam. Muffinformákba tettem egy nagy evőkanál masszát, rá egy kiskanál mogyorókrémet, rá még egy evőkanál masszát.

Előmelegített sütőben kb. 170 fokon jó 20 percig sütöttem. Nagyon finom lett a végeredmény, még Bennynek is ízlett! :)))) 



 

Nincsenek megjegyzések: