2011. október 31., hétfő

Mozgalmas hétvége

Ismét nem unatkoztunk..

A hétvégén mindkét nap délutános voltam, egyre jobban kezdek belejönni a munkahelyen a dolgokba, tetszik újra dolgozó nőnek lenni. :)

Szombaton délelőtt gyorsan bevásároltunk Bennyvel, aztán jött is érte P apukája és a délutánt velük töltötte, amit mindhárman nagyon szeretnek, mert a nagyszülők kicsit gyerekké változhatnak, Benny pedig élvezi, hogy minden körülötte forog. :)))

Tegnap reggel pedig anya és a tesóm érkeztek Bécsbe, kiugrottak két napra kicsit unokázni, így a tegnap délutánt velük töltötte, elmentek az egyik közeli nagy parkba, jó kis délutánjuk volt. Ami fura, hogy már 5-kor sötét van, meg kell szokni ezt is, hogy hamar sötétedik most már....

Ma ebéd után hazaindultak, még ettek egy kis a lasagne-t, amit a tesóm rendel mindig, mikor itt vannak, még elvileg úton vannak hazafelé, de nemsokára tuti hazaérnek. Míg a fiúk alszanak, én pakolásztam, és mivel annyira szép idő van, ezer ágra süt a nap, futócipőt húztam és futottam három tókört ( 7 km) .

Sokan voltak lent futócuccban, a jó idő mindenkit a a szabadba hívogat, volt egy apuka, aki babakocsival futott, jól néztek ki nagyon. :)))) Sajnos a lábam még mindig nem az igazi, úgyhogy szerdán felhívom az ortopédiát és csináltatok egy röntgent is majd, most már nyomozzuk ki, hogy pontosan mi okozza a fájdalmat. Jó lenne tudni, hogy elérhető cél e a tavaszi félmaraton vagy egyenlőre álom marad. Lehet, hogy be kell rendezkednem a rövidtávú futásokra, mert azt vettem észre, hogy kb. 8 km után jön elő a fájdalom a legtöbbször. Szóval passz.... talán jövő héten már okosabb leszek.

P szabadnapos ma és holnap, ha felkel Benny, akkor az Alte Donauhoz készülünk sétálni, biztos szép lehet most ebben az enyhe, de napos időben, mert tele van fákkal a víz környéke és most szépek, tarkák a falevelek. :) elviszem a fényképezőt is, hátha még nem lesz olyan sötét pár fotóhoz. :)))

Nincsenek megjegyzések: