2010. november 23., kedd

Rekord


Ezt a súlyt is le kell jegyeznem, mert szerintem kicsit el volt varázsolva a mérlegem tegnap reggel, ugyanis 59,9 kg-t mutatott és 21,1 % volt a testzsírom. :))) Örültem ám, mint majom a farkának, erre ma kicsit vissza is rángatott a valóságba, ugyanis ma 60,7-et mutatott, de a testzsír 21,9 volt, tehát azért alakulok, mert 22 % alatt még nem igen volt (talán egyszer).
Fel kellene kicsit gyorsítanom az anyagcserémet, mert sajnos ezzel nekem is problémám van, hogy nem járok minden nap nagywc-re... pedig kellene, tudom. Azt olvastam, hogy a teljes kiörlésű dolgok is segítenek ilyen esetben, de nálam ez sajna nem jön be... úgyhogy próbálkozok, néha sikerrel, néha kudarccal... de mikor siker van, akkor a mérleg is kegyesebb. :))))
Ma találtam a boltban aszalt áfonyát és már régóta gondolkodtam, hogy a mézes zabpelyhes kedvenc kekszemet valahogy áfonyával meg lehetne bolondítani, úgyhogy vettem is egy kis zacsival. (naggyal nem mertem, nem tudtam, hogy bejön e majd). Délután össze is dobtam egy tepsi kekszet, és ISTENI lett, most ez a kedvencem. :)))) Én így csináltam:

Áfonyás-zabpelyhes keksz

Hozzávalók:
20 dkg zabpehely
kb. 20 dkg liszt (zabpehelyliszt, update vagy kilófaló)
kb. 15 dkg margarin
1 tojás
10 dkg xilit vagy bármilyen édesítő
fél teáskanál szódabikarbóna
kb. 15 dkg aszalt áfonya, de akár 20 dkg is mehet bele
Összedolgoztam mindent, majd kis halmokat csináltam a tepsibe és picit összelapítottam őket, de nem nagyon laposra, picit dundira hagytam őket. Kb. 180 fokon (alsó-felső sütés) olyan 25-30 percig sütöttem őket barnára és az eredmény isteni lett!!!!



Nagyon finom, ma már vittem vendégségbe is, ott is nagy sikere volt és holnapra is tettem félre Gabi barátnőmnek. :)))) És most este még gyorsan összedobtam a szokásos sajtos tallért is holnapra, mert délelőtt nem leszek itthon és azt is megígértem a kis vendégeinknek. :))))
Egyébként most megint rákaptam a tornára, ma Réka napi 20 perc videójából a popó részt csináltam és a has felét. A popónál néha már csillagokat láttam, de egész jól bírtam, a cél érdekében összeszorítottam a fogaimat. :))))
Tegnap délután Norbi aerob zónára tornáztam, M. pont hazajött, nézte ám, ahogy ugrálok, de türelmesen kivárta a sorát a tévére. :))))) (nem is adtam volna át, az tuti ;) )
Ma ebédre rakott karfiolt ettünk, de rizs nélkül, így is fincsi volt, főleg karfiolból állt az ebéd, de én szeretem szerencsére. Még maradt holnapra is, így nyugodtan csavaroghatunk délelőtt a cityben, egy hajós barátnőm jön látogatóba, vele találkozunk a karácsonyi vásárban. :)))
Vettem répát, már érik megint a saláta nap, majd talán csütörtökön azt ebédelek és viszek a munkahelyemre is sima répát uzsira rágcsálni. :))) Pénteken pedig jönnek a szüleim, akkor majd biztos lesz lazáskodás, de csak ÉSSZEL. ;) :)))
Éééééés még egy nagy dolgot akartam még írni: holnap 24.-e, holnap jelenik meg a Wellness magazin, benne az én történetem is!!!!!!! :))))

Nincsenek megjegyzések: