2010. november 26., péntek

Wellness Magazin


Ez a nap is elérkezett, szerdán végre megjelent a Wellness Magazin, benne a történetemmel és a szuper fotómmal. :)))) A tesóm aznap kapott már az újságosnál, így másnap már be is scannelte nekem a cikket, hogy én is láthassam. (köszi Tesó! :)) )
Nagyon jó lett, a lényeg teljesen benne van, hogy hogy indultam, és hogy értem el a célomat szépen lassan. :))) A teljes szöveget majd idemásolom,mert ez egy kicsit le lett rövidítve, de a lényeg végülis érthető, és ez a fontos. :)
A kép nagyban kicsit fura, én vastagnak találom még rajta a lábamat, de aki ismer személyesen, azt mondja, hogy vékonyabb vagyok élőben, úgyhogy nehogy most nekiálljak még tornázni a fotó láttán. :)))) csináltam egy kis kollázst a kapott képekből, amit most már a magazin megjelenése után nyilvánosan is közzétehetek, úgyhogy már Ti is megleshetitek! :)))

Köszönöm Minden Olvasómnak, Családomnak, Barátnőimnek hogy eddig is figyelemmel kísérték a blogomat, hogy támogattak, erőt és kitartást adtak a célom eléréséhez! :))))




Nincsenek megjegyzések: