2010. november 29., hétfő

Laza nap

Ma P. szabadnapos volt, így elég lazára sikerült a napunk, de néha kellenek a lazítások is. :))) Délelőtt a szokásos posta-bevásárló körutat tettük meg Kismacival, annyiban nehezítve az eddigieket, hogy tegnap éjjel esett egy kis hó, így reggel még harcolhattunk a latyakos utakon a babakocsival..remek volt.... Kismacit beöltöztettük overállba és a melegebb kabátjába, csizmába, itthon még nagyon élvezte az új ruháit, de lent már nem tetszett neki annyira a hó. Mikor kivettük sétálni, egyből nyöszörgött, ha havas lett a csizmája, nagyon aranyos volt. :)))) Mondtam is, hogy anyja fia, mert én UTÁLOM a telet....
Ebédre P. csinált fincsi paradicsomos-fokhagymás tésztát, délután pedig hirtelen ötlettől vezérelve bementünk a városközpontba picit sétálni. Dög hideg volt, a csizmámban is fázott a lábam, ezentúl két zoknit kell majd felvennem, nincs mese.... megnéztünk két pici karácsonyi vásárt is, a két kedvencemet (Freyung és Am Hof-nál), ezek a leghangulatosabbak szerintem. Nagyon szépen ki vannak világítva Bécs belvárosi utcácskái, pár képet sikerült is csinálnom róluk, majd felteszem.
Ittam egy gyerekpuncsot, mert nem láttunk olyan helyet, ahol almásat tudtam volna, ugyanis az a kedvencem. De a gyerekpuncs sem volt rossz, jóóó meleg volt, átmelegített. :))) Hazafele még beugrottunk a Billába pár apróságért és este 6 után értünk haza. Szuper nap volt. :)))
Ennek örömére én is megkívántam P vacsoráját, pedig nem akartam már enni, így jól belakmároztam barna kenyérből és felvágottakból...így tényleg nehezen megy le ez a maradék két kiló, de nem érdekel. Néha ennyi kell. :)))
Nemsokára kezdődnek a Született feleségek, azt mindig megnézem, előtte még csinálok pár felsőtest gyakorlatot a Réka kártyákból. :)
Holnap almás pitét szeretnék sütni zabpehelylisztből és édesítővel, kiváncsi leszek, hogy hogy sikerül majd... ha jól, akkor hozom a receptet és a fotót róla. :)))))

Nincsenek megjegyzések: