2010. június 12., szombat

Szombat

Ma iszonyat meleg volt, de meg is lett az eredménye a fullasztó hőségnek, most épp egy óriási vihar van kint, az égbolt olyan fekete,mint a Holnapután c. filmben és tombol a szél is.
Azért egész jól kihasználtuk a napot, délelőtt a bevásárlás után átmentünk a mellettünk lévő tóhoz kicsit pancsolni, ilyenkor még kibírható a tömeg, de hétvégenként délután már egy gombostűnyi hely sincs, így általában akkor más programot szoktunk keresni. Úgyhogy délelőtt lehűtöttük magunkat Kismacival a vízben, délután pedig a közeli nagy botanikus kertben sétáltunk és a szőkőkútnál hűtöttük magunkat. :))))
Ma ismét nem főztem semmit, nem kívánom a meleg kaját még mindig.
Reggelire megettem a maradék cukkinikrémet három pufirizzsel, tízóraira ketten osztoztunk egy nyári gyümölcsös túrókrémen Kismacival. :)) Ebédre a tegnapi cukkinikrém levest ettük, délután én még ettem a gyümölcslevesből és pár szem sárgabarackkal kísértem le. :)))) Vacsira pedig a maradék gyümilevest ettem, mást nem kívántam.
VIszont délután kitaláltam egy tök jót holnapra, mivel bár imádjuk a mozarellát paradicsommal, de ha minden másnap azt ennénk, akkor tuti elegünk lenne belőle hamarosan. És ebben a melegben inkább a hidegebb kaják jönnek be, de sok ötletem nincs sajnos. (gyümölcsleves, párizsisaláta, mozarella paradicsommal)
Tehát a holnapi kajánk TÉSZTASALÁTA lesz. Hidegen!!! Több receptet is találtam, de a végén saját kreáció lett az eredmény és isteni finom. Most fél órája kutyultam össze mindent, a kóstolás kicsit elhúzódott több kanálnyira, olyan finom. :)))
Így csináltam:

Tésztasaláta:

Főztem mini fusili tésztát (mini orsótészta) olivaolajos vízben. Leszűrtem és átmostam hideg vízben. Addig egy nagy tálba aprítottam sonkát, sajtot, újhagymát, paradicsomot, bazsalikumot, ráöntöttem egy konzerv kukoricát és a végén összekevertem a tésztával. Öntetnek natur joghurtot kevertem ki fokhagymával, petrezselyemmel, ráöntöttem, megsóztam és betettem a hűtőbe.

Hogy ez nekem eddig miért nem jutott az eszembe??? :)))))
Ma sport terén "csak" a 150 hasprés és lábemelés volt, fáradt vagyok, úgyhogy nemsokára megyek is aludni. Éjjel sokáig forgolódtam, nehezen aludtam el és mivel holnap reggel megint mennék futni, így ma időben megyek aludni.

Nincsenek megjegyzések: