2010. június 10., csütörtök

Szerda, első strandolás

A tegnapi nap szuperre sikerült, délelőtt és délután is víz közelben voltunk. :)))
Délelőtt itt mellettünk a tónál sétáltunk és mivel több gyereket is láttunk a vízben, így Kismacinak is belemártottuk a lábát. Annyira megtetszett neki a pancsolás, hogy nem is akart kijönni, így legalább másfél órát lent pancsoltunk, bár akkor még rajtam csak fürdőruha felső volt. :)))
Délutáni alvás után viszont felkerekedtünk és egy szuper strandra mentünk, ami az Alte Donau mellett van, egy óriási szigeten és nem csak a Duna vizében lehet fürdeni, hanem medencék is vannak, kicsiknek, nagyoknak. :))) Mi a kisgyerek pancsoló környékére táboroztunk le, és szinte az egész időt a vizben töltöttük, annyira bejött Kismacinak a víz. :))) Holnap délelőtt majd megint megyünk, mert M. megint szabadnapos lesz. Juhuuuuu
Kaja terén kezdek átállni a "nyári napirendre", ami nálam nagyon kevés kaját jelent, nem vagyok éhes, vagy gyümölcsöt eszek, vagy rengeteget iszok. Tegnap reggelire ettem egy fél szendvicset teljes kiörlésű zsemléből, párizsival és uborkával, tízóraira egy citromos aktivia joghurtot, ebédre M. csinált cézár salátát csirkemellel, délután pedig már csak dinnyét és egy negyed banánt ettem a strandon, mást nem kívántam. Imádom a görögdinnyét, mikor szezonja van, én egész nap el tudnék lenni csak dinnyén. :)) Szerencsére Kismacinak is bejön a dinnye, így sokszor veszek a boltban, de majd otthon anyáéknál veszünk az út szélén, azok a legfinomabbak. :)))
Tegnap este, ahogy letettük Kismacit aludni, én még lementem kocogni. Nagyon jól esett, már nem volt az a dög meleg, kicsit fújdogált a szél, fülemben a jó kis magyar retro zenemix és annyira jól ment, hogy a szokásos két kört (4 km) séta nélkül lekocogtam. Első alkalommal történt ez, büszke voltam magamra. :)))
És ma reggel kiváncsiságból ráálltam a mérlegre ééééééééééés 63,9 kg-t mutatott!!!!! Jaj, remélem most már 64 alatt marad, igyekezni fogok dolgozni rajta.:)))) Ennek örömére felpróbáltam a madzagos bikinimet és ha még nem is teljesen az igazi az új alakom, de már elmondhatom, már szinte alig vág be a madzag oldalt!!!!!! :))))))))))))))))

Nincsenek megjegyzések: