2010. június 26., szombat

Péntek-szombat

Gyorsan bejelentkezek, aztán megyek is aludni, mert ez a hülye idő teljesen nyomottá tesz. :(( Jól kifogtuk megint a rossz időt itthon, állítólag otthon, Ausztriában ma ezer ágra sütött a nap... hurrá... itt pedig esett az eső szinte egész nap.
Egy dolog azért van pozitiv is, az elmúlt napokban minden reggel eljutottam a fél órás körömre kocogni, mert vagy még nem esett az eső, vagy még csak picit szemerkélt, így nem áztam szét. Még holnap és holnapután reggel van, utána már a szokásos tóköröket fogom róni. :))) Ma megint elmentünk a decathlonba, vettem pár doboz energiaszeletet, elvileg következő hazajövetelig kihúzom velük. :))) Néztem melegítőalsót is, de nem tetszett igazán egyik sem, majd ősszel átmegyek Parndorfba, úgyis tervben van egy futócipő csere is.
Ma délután már kicsit emberhiányom volt, mert az utóbbi napokban nem igen mozdultunk ki, úgyhogy délután kicsit csavarogtunk a húgommal. Voltunk pár üzletben is, végre tudtam venni magamnak egy leggingset és próbáltam hozzá egy miniszoknyát is és nagyon jól néz ki együtt. CSak én mindenképp farmer minit szeretnék, maj nézek otthon a jövő héten. Ezt sem hittem volna még tavaly, hogy én idén MINISZOKNYÁT fogok venni. :)))) Ja és egy fekete gatyát is sikerült vennem, mert megyek majd helyettesíteni néha a munkahelyemre és a régi egyenruhám már igencsak nagy rám, úgyhogy legalább egy fekete gatyát be kellett szereznem. Sikerült is egy 38-as, csini, egyszerű gatyát vennem, ráadásul a tescoban, ahol nem is gondoltam volna. :)))
Ma találtam egy másik ideális testsúly kalkulátort és beírva az adataimat azt adta ki, hogy 62,1 kg az ideális testsúlyom. :)) Ezt örömmel olvastam, mert a múltkori 55 körüli kicsit brutális volt nekem, de most amúgy is már a kb. 62,3 kg körül járok, tehát mindjárt elértem az ideális súlyomat. :)))) azért a 60-at szeretném elérni mindenképp, ez a végcélom, a végállomás. Utána kezdődik a -szerintem- nehezebb munka, a súlyom megtartása.
Az elmúlt két napban kiflit reggeliztem, ma finom cukkinikrémmel, tegnap sajtkrémmel. A tegnapi ebéd gyümileves volt és krumplis tészta, de én csak két tányér gyümilevest ettem, a tésztát nem kívántam. Tegnap délelőtt a városi élményfürdőben voltunk családilag, nagyon jó kis délelőtt volt, Kismaci is élvezte a pancsolást. :))) És már aránylag én is jól éreztem magam a bikinimben, bár leülve még nem vagyok elégedett magammal, mert a bőröm picit nagyobb a kelleténél sajnos. :((
Vacsira tegnap paradicsomos halat ettem pufirizzsel. Ma pedig ebédre spagetti volt és délután egy salátát ettem az egyik mexikoi étteremben. Előtte a tesóm rábeszélt egy kis tortilla chipsre, amit nagyon nem kellett volna ennünk, de mindegy, ilyenkor itthon néha kicsit bűnözök, majd jövő héttől már újra szigorú leszek otthon. :)))
A reggeli futások után rászoktam, hogy egyből hasizmozok a "fogyinadrágban" és most már pár karos feladatot is csinálok még ilyenkor, csak utána megyek tusolni. Remélem, hogy otthon is tudom majd tartani a korai kocogást, igyekezni fogok szorgalmasan felkelni ott is, mert jó érzés látni a munkám gyümölcsét és én már néha, bár nagyon erősen vizsgálva, de látom a hasamon a változást és az alakomon is, hogy kezd változni, erősödni. :))) pláne, ha még miniszoknyát is sikerül vennem a jövő héten.... :)))))
És végezetül pár legfrissebb fotó rólam, a 62 kg-os énemről :))


Nincsenek megjegyzések: