2010. június 22., kedd

Csodás idő :(

Már bosszankodni sem tudok rajta nagyon, hogy megint kifogtuk itthon a lehető legrosszabb időjárást. :((( Kismacit medence, homokozó várta, eddig egyszer tudott picit homokozni, azóta még a kertbe is alig jutottunk ki. :((( és már nem sok napunk van, jövő hétfőn megyünk vissza, úgyhogy a kilátások nem a legjobbak az itthoni "nyaralásra". :(((
Annyi az egyetlen pozitivum, hogy legalább reggelente nem esik, így már 4. napja jutottam el 3/4 7-kor fél órákra kocogni, úgyhogy frissen kezdtem a napjaimat. :))) Ma épp azon gondolkodtam kocogás közben, hogy eddig totál közhelynek tartottam, mikor fogyókúrázó lányok, akik sokat fogytak ecsetelték, hogy mennyire lételemükké vált a sport és hogy már nem csak muszájból futnak, mozognak stb... nálam tény és való, hogy az eleje csak a kilók miatt volt, aztán már néha (de csak néha) már élveztem is azt a fél órácskát, amit a kocogással töltöttem és már már olyan szinten megszoktam és megszerettem, hogy reggel felkelek, felöltözök és futááás. :))) ma pl. a végére már szemerkélt az eső, de nem tántorított el. :))) Tehát tényleg van benne valami, hogy rá lehet szokni a sportra és lehet szeretetből, élvezetből is mozogni.
A holnapi spinning úgy tűnik, hogy elmarad, az ismerősöm, akivel mentem volna lemondta, egyedül pedig nekem sincs sok kedvem menni. Úgyhogy megint felkelek reggel kocogni, aztán majd napközben tornázok még valamit. Vagy tekerek itthon este spinning helyett. :)))
Minden nap, itthon is, csinálok 150-150 lábemelést és hasprést, ez is egy megszokott napi rutin lett, amit szívesen teszek meg. :))) a karomat szeretném még feszesíteni, de az olyan nehéz, valahogy nem akarnak formálódni. :(((
Kaja terén aránylag tartom magam a megszokottakhoz, este 6 után nem eszek és odafigyelek a nass mennyiségére is. Azért néha most itthon becsúszik valami apróság, de akkor figyelek a többi napi kajára, hogy ne szaladjon el a ló velem. Apa csinált fincsi padlizsánkrémet, két napja ez a reggelim és tegnap a vacsi is ez volt. Ma vettem cukkinit, abból cukkinikrém lesz. Mai ebéd zöldbabfőzi volt, tegnap a vasárnapi húsleves maradék. Reggelikre teljes kiörlésű kenyeret eszek padlizsánkrémmel vagy párizsival, uborkával. Napközben egy-egy joghurt, vagy gyümi vagy ma mondjuk egy sajtos perec volt, mert a kedvenc pékségembe mentem Kismacinak uzsiért.
Már brutálisan lóg rajtam a nemrég vett boyfriend farmerom, így ma vettem magamnak egy térdfarmer gatyát + este tescoban egy olcsó, szaladgálós farmert, hogy ha boltba, ide-oda kell mennem rossz időben, akkor is legyen mit felkapnom. Bár jobban örülnék, ha végre már tényleg nyár lenne és vehetném elő a csini szoknyákat, felsőket....

Nincsenek megjegyzések: