2010. június 4., péntek

Csütörtök-péntek

A tegnapi napom aktiv volt, a mai már kevésbé sikerült aktivra. :((
Tegnap végre elállt az eső, de erős szél fújt, azért lementünk délután egy órára, délelőtt pedig a fiúk sétáltak, míg én a barátnőmnél voltam körmöt csináltatni. Műkörmözést tanul és én vagyok az egyik alany, akin gyakarol. :)))
Reggelire tegnap egy tejeskávét ittam és négy szem zabpelyhes kekszet ettem hozzá, aztán a barátnőm tízóraira két fincsi sajtos kiflit adott (olyasmi volt, mint a lala kifli, én is szoktam ilyet régen sütni). Ebédre a maradék rakott karfiolt ettük, uzsira almát és pár szem korpás kekszet. Vacsorára tegnap egy ivósjoghurtot ittam csak, nem voltam éhes valahogy.
Tegnap a 150 lábemelést és hasprés mellé este norbi kick box aerobik tornáját csináltam, jól esett nagyon.
Viszont ma eléggé nyomi vagyok, szerintem szétfújta a fejemet a szél, mert megint megfájdult, úgyhogy este nem tornáztam, csak a 200 lábemelést és 200 hasprést csináltam. Ehhez nem kellett ugrálni, így kibírtam. :)
Reggelire ma két banánt és 3 dl tejet turmixoltam össze, ehhez négy szem zabpelyhes kekszet ettem, tízóraira egy gyümölcsjoghurtot ettünk Kismacival, ebédre magamnak egy nagy tál salátát csináltam jégsaliból, uborkából, retekből, lila hagymából, reszelt mozarellával és apróra vágott sovány sonkával és leöntöttem egy kis naturjoghurt-fokhagyma-tökmagolaj öntettel, fincsi lett nagyon. Uzsira pár szem répát rágcsáltam és kb. 5 korpás kekszet ettem még utána. Vacsira pedig két pufirizst fokhagymás sajtkrémmel és az egyiket párizsival, a másikat sonkával.
Ma kétszer is voltunk lent egy-egy órát, de még bolond szél volt, harcolni kellett ellene rendesen... holnapra és vasárnapra napos időt mondanak, 25-28 fokot, amit nem bánnék, mert mindkét délután grillezni vagyunk hivatalosak. Sütök sütit is (almás-meggyes pitét, illéskrisz receptjét), de megpróbálok majd nem sokat enni belőle, inkább a grillezett dolgokra fogok figyelni. :))))
És futni is jó lenne, ha nem lenne szél, legalább heti kétszer jó lenne tartani a futást is.
Valahol azt olvastam, hogy állítólag a szervezet jelez, ha már elég a fogyásból, és akkor nehezen indul meg újra lefelé... azóta ezen gondolkozok, hogy lehet, hogy akkor nekem ez lenne az ideális súly, a 65 környéke?? azért jó lenne megnézni a 60 környékét, de már nehezen megy az utolsó pár kiló. Azért igyekszem tartani magamat és az elveimet! :))

Nincsenek megjegyzések: