2010. június 10., csütörtök

cukkinipástétom

Mivel volt itthon még négy cukkinink, és nem akartam, hogy tönkremenjenek, így ma este összedobtam egy cukkinikrémlevest holnap ebédre és a maradékból pedig cukkini pástétomot csináltam. A receptet egy bébikonyha könyvben találtam, több dolgot kipróbáltam már belőle, mert ezeket már Kismaci is eheti.
A múltkori padlizsánpástétom nagyon ízlett, így sejtettem, hogy ez sem lesz rossz. Hát az eredmény isteni lett, meg is szegtem az este 6 után nem eszek szabályomat, mert ebből ennem kellett két pufirizs táblával, annyira eteti magát. :)))
És íme a recept, ha valaki még kipróbálná:

Cukkinikrém:

Két közepes nagyságú cukkinit megmostam, apró kockákra vágtam és két evőkanál olivaolajon puhára pároltam, majd villával összenyomkodtam. Közben egy kisebb fej hagymát felkockáztam, összekevertem a cukkini darabokkal, tettem rá két teáskanál paradicsompürét, egy teáskanál mustárt, sót és én még receptem kívül egy kis fokhagymát is nyomtam bele. A recept szerint ezt jól össze kell keverni és ha kihűlt a hűtőbe rakni, de én botmixerrel kicsit összeturmixoltam, így még krémesebb lett. Három napig áll el a hűtőben, de szerintem nálam annyi ideig nem is lesz meg, mert most ezt fogom reggelire, vacsira enni. :)))) Isteni!!!!

Nincsenek megjegyzések: