2010. június 11., péntek

Győzött az akaraterőm!

....a lustaságom ellen, ugyanis ma reggel igenis felkeltem fél 7-kor és lementem futni!!!!!! :))))) Kb. fél percig nagyon nehéz volt, mikor megszólalt a vekker, de erőt vettem magamon, felöltöztem és lementem. M. persze felébredt és jót nevetett rajtam, mert tegnap azt mondta, hogy úgysem kelek fel... kár, hogy nem fogadtunk, most nyertem volna valamit. :)))))
Ez a reggeli kocogás egyébként tényleg szuper dolog, már felkelt a nap, csicseregtek a madarak, rengetegen futottak korán reggel, még nem volt meleg, kellemesen fújdogált a szél, totál nyaralós feelingem lett, miközben hallgattam a kedvenc magyar slágereimet. :))))
Egy valamit azért máshogy csinálok majd legközelebb, legalább egy falat kaját bekapok előtte, mert így a végére elég nehezen kapkodtam a levegőt üres gyomorral. De szuper volt, fél óra alatt lekocogtam a szokásos 4 km-t, utána itthon letusoltam és még nyugodtan megreggeliztem, mire Kismaci felébredt. :)))
Most az a tervem, hogy kétnaponta, de ha az mégsem jönne össze, azért heti kétszer minimum le szeretnék menni így reggelente kocogni. Tényleg több energiám van a nap, bár ma strandon voltunk délelőtt, így az ebéd utáni alvásnál most nem csak a fiúk szunyáltak, hanem én is lepihentem egy jó 20 percre, csodát tett. :))))
Enni ma megint nem ettem sokat, reggelire egy tökmagos teljes kiörlésű zsemlét a cukkinikrémmel, tízóraira pár szem sárgabarackot (állítólag igazi magyar!!!!, tényleg finom), ebédre megint mozarellát ettünk paradicsommal és serrano sonkával, mert dög meleg volt és mást nem kívántunk, délután Kismacival ettem sárgabarack, szőlő, őszibarack darabkákat és este két pufirizst a cukkinikrémmel.
Nemrég lett kész a gyümölcsleves holnapra, mivel nem kívánom a meleg kaját, így holnapra a bogyós gyümikből készült levest csináltam meg, cukor helyett édesítővel.
Este még tornáztam is (tényleg tele voltam energiával, mi? :)))) ), 200-200 hasprést és lábemelést és a tricepszre pár feladatsort, hogy az is alakuljon szépen.
Holnap majd itthon tornázok valamit és vasárnap tervezem újra a reggeli kocogást, mert ez tényleg nagyon tetszik!!!! :)))

Nincsenek megjegyzések: