2010. június 16., szerda

Szerda

Szerencsém volt, hogy reggel erőt vettem magamon és lementem 3/4 7-kor kocogni, mert kb. 8-tól esik az eső. És egész nap esik, megállás nélkül, kész vagyok tőle. :((( elég hülyén indul a nyár: vagy dög meleg van, kánikula, vagy esik az eső... szuper kilátások a továbbiakra, mondhatom...
De mindegy, voltam kocogni fél órát és ez a lényeg. :)))) Most beállítottam az órámat holnap reggelre is, hátha nem lesz eső, mint az időjárás előrejelzésben mondják. Délelőtt még itt vagyunk, aztán indulás Magyarországra. :))))
Kaja ügyben ma már ügyesebb voltam, reggelire két pufirizst ettem párizsival és uborkával, tízóraira egy tejeskávét ittam, ebédre egy kis tál tésztasali volt, uzsira kis görögdinnye és vacsira az anyósoméknál egy sonkás minikenyér, mert spontán átugrottunk, hogy lekössük Kismacit picit, mivel az egész napos lakásba bezártság már kezdett neki sok lenni, úgyhogy átugrottunk az omáékhoz. :)))
Köszönöm a futós oldal linkjét, át fogom tanulmányozni és majd ősszel befizetek egy jobb futócípőre szerintem. Bár most betonon futok és nincs problémám (kop-kop-kop), szerintem korábban a túlsúly is közre játszott a fájdalmakban. Most is futócipőm van, de nem a legdrágább, de mégis asics márkájú.
Most kitaláltam, hogy otthon ki kellene próbálni egy spinning edzést, majd ráveszem a tesómat, hogy menjünk el egyre, ha találunk valamelyik fitness teremben. :))) nagyon dícsérik, állítólag szuper a zsírégetésre. Az pedig jól jön még a futás mellett is!!! :))))
És kedves Felettes Énem, köszönöm hogy itt vagy a háttérben és segítesz a támogatásoddal, tényleg sokat jelent!!! :))) Jó ez a blog, ha holtpont jön, akkor is átsegít egy-egy megjegyzés és elég hamar új erőre kapok. :)))

Nincsenek megjegyzések: