2010. március 10., szerda

Napjaim

Tegnap nem jutottam le futni, mert egész nap egyedül voltunk Kismacival, de azért az egyik alvásidejében végigtornáztam egy Norbi duci tréninget, így mégis volt kis mozgás a tegnapi napra is.
Ma viszont már délelőtt lejutottam, kocogtam is két kört ( 4 km ) , de még egyenlőre elég bosszantó, hogy állandóan folyik az orrom a hidegben, pedig amúgy egész jól beöltöztem (sapka, kesztyű, vastag pulcsi). Ja és a cipőfűzőm is szórakozik velem, mert állandóan kikötődik, még dupla masnival is... de azért igy is meg volt a 40 perc friss levegőn való sport mára. :))
Azt vettem észre, hogy már sokkal vékonyabbnak hiszem magam, mint amilyen vagyok.. :) kezd visszatérni az önbizalmam, rámjönnek a rég nem látott ruháim, de azért még bőven van mit leadni. :) Mégis valahogy kezdem jól/jobban érezni magam a bőrömben, csak este a tükröt kellene letakarni, ami még visszaránt a földre az álmodozásból. :)))
De nyárig még bőven elérhető az álomalak és jó uton járok, legalábbis a kilóim csökkenése ezt mutatja. Pár éve egy ismerősöm csinált nekem egy motivációs képet a fogyókúrámhoz, ez kint volt a hűtőn hónapokig. :)))) Akkor mondjuk közbejött Kismaci, de a motivációs kép most is jól jön. Mondjuk ennyire pálcika szerintem sosem leszek, de álmodozásnak tökéletes!!!! :)))



Ja, és a végére egy finom nasit hagytam, múlt héten megcsináltam, nagyon finom. :))) Egy régi wellness 33 napos fogyókura füzetben találtam, isteni.

Málnás túróparfé

hozzávalók: 30 dkg sovány túró, 2 dl tejszín, 2 dl light tejföl, édesítőszer, reszelt citromhéj, 10 dkg nyers vagy mirelit málna

A tejszint kemény habbá verjük, a többi hozzávalót a gyümölcs kivételével villával simára keverjük és belefogatjuk a habba. Hozzáadjuk a málnaszemeket is, majd foliával bélelt őzgerinc formába simítjuk, lefagyasztjuk és szeletelve tálaljuk
Én ebéd előtt áttettem a rendes hűtőbe, hogy fincsi, puha legyen. :))
Jó étvágyat!! :)

Nincsenek megjegyzések: