2010. március 20., szombat

Péntek

A tegnapi nap is meg volt a napi sport, az alsótest programot csináltam végig Réka edzéskártyáiból. Jól le is izzadtam a végére, de kellemesen elfáradtam. :)))
Reggelire kettő puffasztott rizstáblát ettem megint, vékonyan megkenve metélőhagymás sajtkrémmel és 1-1 szelet párizsivel. Uzsonna nem volt, mert épp boltba és sétálni mentünk le, és mivel már nagyon kívántam a tésztát, így ebédre csináltam egy kis paradicsomos, bazsalikomos, sonkás tésztát, teljes kiörlésűből. Kis reszelt mozarellát tettem a tetejére, nagyon finom volt. Délután a barátnőmnél voltunk babatalin, ahol sok finomság volt, de én csak egy kekszet kóstoltam és egy tejeskávét ittam. :)) Ügyes voltam!!
Vacsorára egy szelet sajtot és egy szelet párizsit ettem, el voltam még telve a tésztától, így nem is voltam éhes.
És ma kiváncsiságból ráálltam a mérlegre és 70,2 kg-t mutatott!!!! :)))) Egyből jól kezdődött a napom, remélem hogy a továbbiakban is ilyen jó kedvem marad! :))))

Nincsenek megjegyzések: