2010. március 29., hétfő

Vasárnap és mai mérleg

Tegnap igazi vasárnapi nap volt, sütievéssel.....de nekem szígorúan csak egy pici darab volt, vasárnap ide vagy oda. :)))
Reggel 2 darab teljes kiörlésű kenyeret ettem körözöttel, még mindig nagyon finom. :))) Tízóraira egy epres joghurt volt, zsírszegény. :) ebéd előtt azért még egy tejeskávét is kaptam, aztán a jóó kis vasárnapi ebédkénél ügyes voltam, mert egy tányér husilevest ettem tészta nélkül, utána pedig csak egy minidarab sertéshusit savanyúsággal. Volt még vadas nyuszi is, de azt nem szeretem és eleve nem eszek nyuszihust, mert olyan kis aranyosak, hogy sajnálom őket. Úgyhogy ennyi volt az ebédkém, délután egy kis darabka almás sütit ettem, mert a nagymami csakazértis sütött egy almás sütit, pedig mondtam, hogy max. egy kis szeletet eszek, de ő nem hitte el.... hát én bebizonyitottam, mert tényleg elég is volt az a szelet. Vacsira két szelet puffasztott rizstáblát ettem megint körözöttel, és még sikerült 6 előtt ennem, büszke is voltam magamra. :))))
torna a Norbi kick box volt délelőtt, beállt a tesóm is, jól leizzadtunk mindketten. :))) este pedig megnéztem a Réka napi 20 perc felsőtest programját, mondjuk úgy, hogy a 3/4-ét végigcsináltam. :)))) Nagyon fitt lettem estére....
Reggel pedig megint ráálltam a mérlegre, mivel a hétfő elvileg a mérlegelés ééééééés 68,5 kg-t mutatott!!!!! :))) Most már elhiszem, hogy tényleg ennyi, haladok szépen lefelé és annyira jóóó érzés!!!!! :)))

Nincsenek megjegyzések: