2010. március 19., péntek

Csütörtök

Tegnap nagyon sportosra sikeredett a nap a térdfájás ellenére is. :)) Reggel végigtornáztam a Norbi Duci tréning 1-et, aztán délelőtt rátaláltam a Norbi és Pesuth Rita kick box aerobic-jára és kiváncsi voltam rá, azt is végigtornáztam. Most már érzem a különbséget a sima duci tréning és a kick box aerobic között, mert valóban jobban izzadban a kick boxra. :))) de jó volt nagyon!
Délután pedig 3,5 órát sétálgattunk családiasan, bár ez mondjuk inkább pihi és kikapcsolódás volt, de mégis a friss levegőn voltunk, ami szuper volt! :)
Reggelire megint 2 puffasztott rizstáblát ettem, az egyiket tonhalpástétommal a másikat két szelet párizsival. Tízóraira egy zsírszegény joghurtot ettem, epreset és még kicsit később lecsúszott rá egy tejeskávé is. :)) Ebédelni útközben ettünk, krumplisrösztit és retket, ami nem igazán fogyókúrás, de néha-néha beleférnek az ilyen napok is. :))) Uzsira egy tejeskávét ittam, vacsira pedig egy fél literes zsírszegény ivósjoghurtot ittam + kb. 2 szelet párizsit pár kiskocka sajttal. Este 6 után megint csak vizet ittam.
Pár sikerélményem már van, ezer éves nadrágjaim jönnek rám újra, el sem hiszem. Volt egy nadrág, amit ősszel rendeltem és sajnos akkor még begombolni sem tudtam. Nem küldtem vissza, mondván, hogy én majd belefogyok tavaszra... na, most ott tartunk, hogy kifogytam belőle, mert már lötyög és lóg rajtam. :))) Úgyhogy ha így haladok, nyárra teljes kollekciócsere kell, mert a régi ruháim kb. most jók, sőőőőt némelyik már nagy. :)) azok 40-42-es méretűek, 44-esről indultam januárban. Ilyenkor nagyon büszke vagyok magamra és a kitartásomra!!! És ami a legjobb, TÉNYLEG nem kín, szenvedés, mert finomakat ehetek, csak arra kell figyelni, hogy mikor és mennyit!!! :))

Nincsenek megjegyzések: