2010. március 15., hétfő

Reggeli súly

éééééés végre mozdult egy kicsit a mérleg, ma reggel 71,4 kg-t mutatott!!!!!! :))))
Nagyon örülök, hogy már nem 72 egész akármi, hanem 71.... ez már haladás lefelé újra, pedig szombaton este még szendvicset is ettem. :)))
Tegnap nem tudtam futni sajnos, mert nagyon fájtak a térdeim, pedig próbáltam, igy három kört gyors sétáltam a tónál, az is kb. 4,5 km volt. Most egy ideig marad a gyors séta, olyankor nem fájnak a lábaim, remélem hamar rendbe jönnek.
Még több, mint egy hónapom van (Kismaci szülinapjáig-ápr.22.), hogy az első célomat elérjem, 70 kg alá menni! :)) Ez elvileg teljesíthető, meglátjuk, hogy sikerül e, rajtam elvileg nem múlik. :))))
Ma szépen süt a nap, de hideg van, állitolag 5 fok körül. A hét közepétől már felmelegedés várhato, jó lenne már sapka, kesztyű nélkül sportolni lent.... reméljük, most már tényleg jön a tavasz, itt az ideje!!!! :))

Nincsenek megjegyzések: