2010. március 13., szombat

Bűnbe estem...

Hát ilyen sem történt január óta, de ma nem tudtam erős lenni... Napközben minden olyan volt, mint máskor, reggelire ettem egy barna zsemlét két szelet párizsival, tízóraira egy tejeskávét ittam, ebédre salit csináltam vékony sonkával, retekkel, jégsalival, ubival. Délután vendégek jöttek, sütöttem nekik túrós muffint, egy kis falatot kóstoltam meg, aztán úgy elszaladt az idő, hogy vacsorázni már nem tudtam. Kismacit megfürdettük, megetettem, letettem aludni és akkor úgy éreztem, hogy nekem szendvicset kell ennem. NEKEM, ESTE.... és úgy döntöttem, hogy lassan 4 hónap után ma kivételt teszek és eszek. Olyan farkaséhség jött rám, hogy ilyet nem sűrűn érzek... megettem egy barna zsemlét, egy szelet sonkával, hozzá cola light, de még éhes maradtam.
És utána még ettem kis mogyit és egy muffint is.... és nincs lelkiismeretfurdalásom, mert úgy érzem, hogy jó úton haladok egyébként és valószínüleg ez most kellett a lelkemnek. Mérlegre nem állok most egy hétig, hogy ne szörnyűlködjek, ne legyen rossz a lelkiismeretem, majd lemozgom.
Most újra mehet tovább a megszokott rendszer, de ez a nap egyszerűen KELLETT!!! :))
(azért ma is tornáztam kicsit, Rubint Réka felsőtest kártyákat, holnap pedig kocogni indulok, de ha még fáj a térdem, akkor majd gyors gyaloglás lesz, de mindenképp lemegyek!!!)

Nincsenek megjegyzések: