2010. március 21., vasárnap

Szombat

Tegnap úgy jött ki a lépés, hogy elég keveset ettem, elcsúsztak a kaják, este pedig már nem akartam enni 6 után.
Így azért reggelire ettem 2 puffasztott rizstáblát vékonyan megkenve metélőhagymás krémsajttal, az egyiken megint 2 párizsi, a másikon 2 füstölt sonkaszelet volt. Valahogy nem tudom megunni az ilyen reggeliket, esténként már várom, hogy reggel legyen és reggelizhessek. :))))
Tízóraira egy fél narancsot ettem és kicsit később a szokásos tejeskávét ittam. Kismaci tegnap kicsit hosszabbat aludt, így dél körül jutottunk le a boltba és mivel szép idő volt, lent maradtunk sétálni, úgyhogy az ebédem majdnem uzsonna lett 2 után, egy kis steak krumplit csináltam + piritottam pici pulykahusi kockákat. Vacsira így csak egy fél literes zsírszegény joghurtot ittam, mást akkor nem kívántam. Bezzeg este 9-kor éhes voltam, de kibírtam és nem ettem, csak megittam egy fél liter vizet. :))))
Torna is volt tegnap, Norbi kick box-ot csináltam végig délelőtt + este néhány lábemelgetést a combra. :)))
Ma anyósoméknál ebédelünk, kiváncsi leszek, hogy mi lesz a kaja. :)) ma azért beiktatok megint egy kis sportot, biztos ami biztos alapon. :))))
Egyébként épp tegnap jöttem arra rá, hogy már nem is kényszer a sport, nem (csak) a fogyás miatt élvezem, hanem maga a mozgás okoz örömöt. Megtehetném, hogy mikor Kismaci alszik, akkor üljek a számítógép előtt és netezzek, de már nem érzem annyira fontosnak, hogy klikkelgessek csak úgy, hogy teljen az idő, hanem azt az egy-másfél órát hasznosan töltöm és tornázok én is kicsit. Több energiám is lesz így a nap végére, amire valljuk be, egy lassan 11 hónapos törpe mellett szükség is van! :)))

Nincsenek megjegyzések: