2010. március 23., kedd

Hétfő

Elég lightos hétfőre sikerült a tegnapi nap, ráadásul egy szelet torta is belecsúszott, de jutalomként. :)))
Délelőtt anyóspajti jött át unokázni, kimenőt kaptam kicsit és körbenéztem egy bevásárlóparkban. Még volt utalványom egy üzletbe, nadrágot akartam nézni magamnak, valami sportosat, mert már csak egy farmer, egy bársonygatya és pár nyári cucc jó rám, a többi mind óriási. :) Úgyhogy nézelődtem és találtam egy sportos nadrágot, amit lehet teljesen hosszún hordani és fel is lehet gombolni háromnegyedes gatyának. Pont ilyet kerestem! :) Gondoltam, viszek be egy 40-est, de mivel nem bíztam még teljesen magamban, hogy elég a 40-es, így vittem be egy 42-est is próbálni. Ééééééééééééés a 40-es lett a jó!!!!!!!!! Olyan boldog voltam, legutoljára, mikor ebben az üzletben vásároltam, még 44-es gatyákat vettem, most pedig 40-est!!! Egyből feldobódtam, sétálgattam még, vettem pár apróságot és mivel még elég korán volt, átmentem az ikeába ebédelni és ott megjutalmaztam magam az isteni mandulatortával. :))) Szép délelőtt volt és sikerélménnyel teli! :)))
Így reggelire a szokásos 2 puffasztott rizstábla volt, egyik párizsival, a másik sima metélőhagymás krémsajttal. Tízóraira egy zsírszegény meggyes joghurtot ettem, az ebéd ugye az ikeában volt, 10 husgomboc 3 db főtt krumplival és a mandulatorta. :))) Vacsorára pedig Kismacival ettünk 2 db virslit, pár falat gouda sajtot és én még retket ettem hozzá. Inni megint csak vízet és cola lightot ittam.
Délután alsótestre tornáztam a Réka edzéskártyáival + hasizmoztam is kicsit. :) Ma tudok menni futni, már alig várom! :)))

Nincsenek megjegyzések: