2010. március 18., csütörtök

Szerda

Tegnap végül délutánra egész tűrhető idő lett, így lejutottam mozogni, de a futás még mindig nem megy, nagyon fáj a bal térdem. A gyors gyaloglást még aránylag bírja, de azzal sajnos nehezen jutok a zsírégető tartományba, igy az 50 perc alatt (kb. 4,5 km) 200 körüli kaloriát égettem el, ami nem valami sok.... mindez kocogva 600 körül szokott lenni... na mindegy, de pihentetnem kell, nincs mese. :(( azért jó volt kicsit a friss levegőn lenni, egyedül, zenét hallgatva. :)
Reggelire megint a szokásos 2 puffasztott rizstáblát ettem, egyet tonhalpástétommal (most nagyon rákattantam a halas dolgokra), a másik fűszeres túrókrémmel és egy szelet párizsival volt.
Tízóraira egy zsírszegény joghurtot ettem, ebédre egy mini adag rakott karfiolt,mert mentünk Kismacival orvoshoz, így csak doki előtt ettem pár falatot, hogy ne ott legyek éhes, de utána is csak tízóraira lettem éhes, akkor a séta után megittam egy fél literes zsírszegény joghurt italt.
Vacsira Kismacival virslit falatoztunk, én sajttal, ő kenyérrel. Este 3/4 6 után pedig már nem ettem, pedig nagyon jó illata volt a csokis keksznek, amit P nasizott a tévé előtt, de kibírtam és nem ettem. :))))
Ma már napsütésre ébredtünk, állítólag 15 fok lesz a maximum, hurrááááá!!! Megyünk nagyot sétálni, hintázni, játszóterezni, én pedig délelőtt lenyomok Kismaci alvása alatt egy duci tréninget. :)))
Szép és eredményes napot Mindenkinek!!!!

Nincsenek megjegyzések: