2010. március 24., szerda

Kedd

Nagyon szép idő volt tegnap, a délelőttöt már futással kezdtem. :)) egyre jobban megy újra a kocogás, a 45 percből már csak összesen kb. 6-8 percet sétáltam, a többi kocogás a zsírégető tartományban. :))) 45 perc alatt megint 3 kört tudtam futni a tónál, ami 4,5 km körülbelül. Szeretem így kezdeni a napot.
reggelire a szokásos puffasztott rizstáblát ettem, tonhalpástétommal és a másikon vékony füstölt sonkaszelettel. Futás után megittam egy fél literes zsírszegény ivósjoghurtot, vegyes gyümiset. Ebédre Kismacinak krumplifőzeléket csináltam és fasírtgolyókat, ebből ettem én is kicsit. A fasírtgolyókat most kiprobáltam, hogy a sütőben sütőpapíron sütöm és nagyon finom lett, nem tocsogott az olajban, mint régen. Tudom ajánlani így!!!! :))
Vacsira csak egy danone aktiviat ettem, mert délután még bekapkodtam 1-2 fasirtgolyót, így nem voltam annyira éhes. Inni megint csak vizet és pici cola lightot ittam.
Holnap megyünk haza anyáékhoz husvét utánig, remélem hogy ott is tudom tartani a megszokott kis kajálásaimat és sportot. Futás helyett valoszinüleg szobabringa lesz, de viszem a laptopot a kick box videoval. :)))

Nincsenek megjegyzések: