2010. március 6., szombat

Léböjt

Játszok a gondolattal, hogy jövő héten belevágok egy léböjt kúrába... még sosem böjtöltem, kiváncsi lennék magamra is, hogy bírnám. Mostanra már elég jól hozzászoktam a kevesebb kajához, szerintem nem lesz gond. Most még olvasgatok róla, aztán meglátjuk...még gyűjtöm az erőt. :)) a kedvem már meg van hozzá, állítólag nagyon szép lesz utána a bőr, a haj és tényleg kiürülnek a méreganyagok... Hát meglátjuk, majd beszámolok keddtől. :)))
Ma nem volt futás, mert esett a hó délután, de talán holnap délelőtt lejutok. Így Réka edzéskártyái közül a teljes felsőtestet csináltam ma végig, biztos lesz holnapra izomláz. :)) A héten nagyon szorgalmas voltam sport terén, most tartok az 5 óránál kb. és még hátra van a vasárnap. Szerintem meg lesz a 6 óra simán. :)))

Nincsenek megjegyzések: