2010. március 22., hétfő

Vasárnap

Tegnap kicsit bűnöztem, ebédre friss, fehér bagettet ettem, többet, mint egy szelet.... de nem tudtam kikerülni, mert ez volt a "köret" az anyósoméknál az isteni toscanai csirkéhez. Ami magában még nagyon is gyomorbarát kaja lett volna, de itt néha fura szokások vannak, így fehér bagett volt hozzá és mivel kicsit szaftos volt, kellett enni.... de végülis a napom nem alakult annyira elkutyulódva, mert reggelire a két puffasztott rizstáblát ettem, sonkával és párizsivel, aztán uzsira egy zsírszegény joghurtot kanalaztam, ebédre volt ez a toscanai csirke, utána még egy körözöttes bagett szelet is lecsúszott (meg kellett azt is kóstolni anyósoméknál), de hazaérve már csak egy tejeskávét ittam és este kettő szelet gouda sajtot és két szelet párizsit.
Mindegy, néha beleférnek az ilyen napok, brutálisan sem akarok fogyókúrázni, hiszen a hét szinte minden napján tudom tartani az elhatározásomat, sportolok, így beleférnek az ilyen alkalmak. :))))
Tegnap lejutottam újra kocogni, a térdem már csak kicsit fájt, így felváltva tudtam futni és gyalogolni, nagyon jól esett. :))) 45 percet lent voltam, délután pedig végigcsináltam a Réka felsőtest kártyáit. :)))
a mérleg ma 70,2 kg-t mutat, testzsír % pedig 29,9. Haladok, haladok, nemsokára meg lesz az első cél, a 70 kg alatti szám!!!!!!! :)))) Talán már jövő héten???? ;)

Nincsenek megjegyzések: