2010. március 25., csütörtök

Szerda

Hú, tegnap ebédre kicsit elkutyulódtam, de azért délután-este kicsit ki tudtam egyenlíteni. Reggel gyors tornával kezdtem: Norbi kick box, utána jött anyóspajti unokázni, mi pedig elmentünk Macival ebédelni egy közeli városkába, a Duna mellé. Gyönyörű kis étterem volt, a teraszon ültünk, sütött a nap, jóóó érzés volt. De az étlap elég "nehéz" volt, nem volt könnyű valami lightosat találni. Így ettem egy marhahúslét husirétessel és utána egy rántott csirkét kértem vegyes salival, de akkora adag volt, hogy a felét sem tudtam megenni. Finom volt, de elszoktam már az ilyen kajáktól, így délután is még éreztem a gyomromban. Úgyhogy délután pár szem epret ettem és vacsira egy danone aktiviát.
Ma indulunk haza anyáékhoz, onnan is majd jelentkezgetek. :))) éééééééés halkan jegyzem csak meg, hogy az első célom elértem, a mérleg 69,9 kg-t mutat már két napja!!!!!!!!!!!! :)))) Egy hónappal Kismaci születésnapja előtt 70 kg alá ment a mérleg, nagyon boldog vagyok!!! Tegnap csináltunk fotókat a Dunánál és olyan fura magamat látni rajta, mert tök jó vékony vagyok. :))))
Este pakolászás közben találtam pár terhesgatyámat, juuuuuj az egyikbe majdnem beleférek kétszer, 46-os és amúgy is elég bőszabású farmer.....egész este ezen röhögtünk. :))))
Most a következő célom az, hogy megnézem, milyen lenne 65 kg-val élni, ezt mondjuk nyár elejéig (június) szeretném elérni. Most, hogy 70 kg alatt vagyok, ki szeretném tapasztalni, hogy mennyi kg-nál érzem jól magam. Legjobban azt szeretném elérni, hogy a combjaim ne dörzsöljék egymást szoknyában vagy rövidebb gatyában....ahhoz talán a -5 kg elég lenne! :)))

Nincsenek megjegyzések: