2010. március 27., szombat

Péntek

Tegnap már oda tudtam jobban figyelni a kajálásra, így azért sokkal másabb a nap, este sem maradtam éhes. :))
Reggelire két kis szelet rozskenyeret ettem párizsival és light mozarella sajttal, tízóraira egy zsírszegény meggyes joghurtot. Dél körül az elmaradhatatlan tejeskávét szürcsölgettem, és mivel fél 6-ra volt fodrász időpontom, így még beugrottam egy Aldiba, vettem egy fél literes zsírszegény ivósjoghurtot és egy DM-ben pedig update 1-es csokis puffasztott rizstáblát, így ezt vacsiztam útközben. :)
Kicsit vágattam a hajamból és mivel itt a tavasz, újra festettük a hajamat, általában télen mindig barna marad és tavasszal kezdjük világosítani, először vörös, aztán egyre több szőke tincs lesz benne, míg nyárra a legtöbbször szőke leszek... úgyhogy most vörös az alap és pár karamell-szőke árnyalatű tincs lett belefestve, nekem tetszik. :))) jó lenne még kicsit barnulni is, de most nem merem elmenni szoliba, mert rengeteg anyajegyem van és május 3-án megyek bevizsgáltatni őket, addig inkább nem gyilkolom őket tovább. :(( Mindig jó barna szoktam lenni, de miota terhes lettem, azota hanyagoltam a szolit, így szépen kifehéredtem....de inkább maradok hófehér, mint a bőrrák... :(
Tegnap délelőtt míg Kismaci aludt, végigtornáztam egy Norbi kick boxot, apa szerint van valahol a pincében két kilós súlyzó, majd megkeresi, mert akkor tudnék felsőtestre is pár gyakorlatot csinálni. Ma majd a délutáni alvás alatt tornázok, van egy Réka napi 20 perc filmem, abba nézek bele szerintem, aztán talán még este bringázok.
ÉÉÉéééééééééés, mert ezt most ide dokumentálnom kell, hiszen én is alig hittem reggel a szememnek, 68,8 kg-t mutatott a mérleg!!!!!!!!!! Kétszer ráálltam, mert azt hittem, hogy valamit félrenéztem, de nem, ENNYI!!!!!!!!
Hihetetlen, hogy megcsináltam, lent vagyok 70 kg alatt!!!!! :)))))
Reszkess nyár, jövök a madzagos bikiniben nemsokára!!!!! :)))))

Nincsenek megjegyzések: