2010. május 23., vasárnap

Hétvége

Itt vagyok, nem vesztem el, sőőőt el sem fogytam sajnos. :)))) Kitartóan tartja a mérleg a 64,7-64,8-64,9 kg-t, ami végülis nem rossz, mert már a 65 kg alatt van. :))))
Ha nézek fényképet magamról, akkor ott már egy tök vékony csajszi néz rám vissza, viszont én a tükörben még nem látom ezt ennyire. Több ismerősöm is mesélte, hogy nagy fogyás után még eltart egy darabig, míg az ember nem látja magát kövérnek a tükörben, úgyhogy nem vagyok egyedül ezzel a helyzettel. Néha úgy érzem, hogy ez már egy jó állapot, és nem sanyargatom magam többé és be-bekapok egy nasifalatot, de néha azért eljátszok a gondolattal, hogy a 60 kg környékét szeretném még megnézni, milyen lehet. :))) Pár éve, egy éppen lezáruló kapcsolatom után 56 kg lettem.... sosem voltam előtte annyi szerintem, legalábbis nem emlékszem. A tesómmal Egyiptomba mentünk pihenni, november volt és a fotókat nézve jó vékony voltam. :)))) Na, persze ahogy rendbe jött újra a magánéletem, új szerelem, stb... fel is jött pár kiló, de szerintem utána sokáig ilyen körül voltam, mint most.
Teljesen nem fogom feladni az életmódomat, arra mindenképp ügyelek, hogy lehetőleg este 6 után ne egyek, ne igyak cukros üdítőket, odafigyeljek a cukor, liszt, édesség bevitelre és továbbra is pufirizst eszek kenyér helyett. És persze tornázok, jövő héten már jó lenne lejutni futni is. Tegnap tornáztam kétszer tiz percet Rezsővel, az egyik a váll, kar volt, a másik a comb, derék. Utóbbi elég brutál volt, most érzem is a combomban a hatását. :)))) A hasprések és lábemelések szorgalmasan be vannak ütemezve minden nap, ezeket még játék közben Kismacival is tudom csinálni, néha még rám is fekszik súlynak. :)))))
Mikor otthon voltam, apa csinált egy fincsi padlizsánkrémet Frank Júlia könyvéből és most akcios volt itt kint a padlizsán, így én is összekotyvasztottam egy kis krémet. Nagyon finom lett, ajánlom mindenkinek, akár pufirizzsel, akár kenyérrel, pirítóssal:

Padlizsánkrém:

Egy padlizsánt meghámoztam, apró kockákra vágtam, megsóztam és állni hagytam jó 20 percig. Közben vöröshagymást karikákra vágtam (de lehet sztem aprora is vágni), kis olivaolajon megpiritottam, rádobtam a padlizsánkockákat, rányomtam kb. 4-5 gerezd fokhagymát, sóztam, borsoztam és a könyv egész paradicsomokat ir, de nekem az nem volt itthon, így paradicsompürét tettem rá. Összerottyantottam, majd mikor kihült, botmixerrel pépesítettem. Isteni szerintem, azóta ez a reggelim és a vacsim is, megunhatatlan. :)))

Tegnap és ma ebédre pedig rakott cukkinit csináltam, rizs nélkül, a szósz paradicsomos, bazsalikumos, kis darált húsos szósz lett, a cukkinit karikákra vágtam, sóztam és rétegeltem egy hőálló tálba: szósz, cukkini, tejföl, szósz, cukkini, tejföl, szósz és a végén reszelt mozarellát tettem rá. Ez is nagyon fincsi lett.
Még van két cukkinim, legközelebb a töltött cukkinit szeretném kipróbálni, más cukkinis kaját nem annyira találtam. Ja, még a leves van, azt szeretjük, majd azt is csinálok a napokban.
Tegnap sikerült jó két liter roiboos teát meginnom, nem is tudom, mikor ittam ennyit utoljára. :))) ma is már lefőztem egy litert, azt kortyolgatom, de délelőtt lent csavarogtunk, így nem ittam. Legközelebb majd viszek le üvegben, hogy ne csak Kismacinak legyen lent teája. :)))

Nincsenek megjegyzések: