2010. május 14., péntek

Csütörtök-péntek

Azt hiszem, hogy most pár napig szüneteltetem a blogírást, mert nehezen tartom az elveimet és a kedvem is kicsit lent van, úgyhogy keddtől folytatom. Már várom, hogy újra mehessek kocogni, mert jó ez a szobabringa, de nem ugyanaz...
Tegnap tekertem 50 percet este, nyakig vizes lettem és a pulzusmérő óra szerint elégettem kb. 350 kalóriát. Ugyanennyi idő alatt kocogással a friss levegőn elégetek 500 körül. Nem mindegy... de most ez van, több, mint a semmi.
A kajálásnál viszont már elkutyulódtam kicsit, bár kenyeret még mindig nem eszek, max. egy-két falatot, ha Kismaci nagyon tukmálja a családnak az ő falatkáit, de általában eltrükközzük és a végén ő eszi meg a nagyját. :)))
Reggelire két-két pufirizst ettem ma és tegnap is párizsival, sajttal, tegnap tízóraira tejeskávét ittam norbi update sütivel, a tegnapi ebéd kimaradt, mert hazafelé Kismaci rosszul lett a kocsiban és takarithattam a nyomokat, ami után még az étvágyam is elment... este epret ettem és egy fél literes norbi joghurtot ittam meg. Isszuk szorgalmasan a roiboos teát, de még oda kellene figyelnem a több vizfogyasztásra.
Ma ebédre megettem a maradék rakott krumplit, aztán délutánra kicsit rossz passzba kerültem és este mentünk egy kört csavarogni a húgommal, így beültünk vacsizni egy kínai kajáldába, én zöldséges csirkét ettem piritott tésztával és utána még egy somlóira meghívott a tesóm, hogy feltöltsön boldogsághormonnal. :))) finom volt, de marha édes, igy nem is ettem meg az egész adagot, de jól esett! :))))) majd jövő héten megint odafigyelek a kajálásra és megpróbálom megcélozni a 60 kg végcélt. :)))
Viszont bármilyen hulla vagy rosszkedvű vagyok, torna mindig van, így tegnap délután 200 lábemelést és 200 hasprést csináltam, este pedig tekertem 50 percet Barátok köztöt nézve. :)))) Ma pedig 150 hasprés és 150 lábemelés volt és délután kétszer tiz perces Tatarek Rezső torna, az egyik a mélyhátizom és tricepsz, a másik a comb, popó volt. Ma csak ennyi volt, de mégis több, mint a semmi.
Legközelebb majd jövő héten jelentkezek, ha újra otthon leszünk és újra régi kerékvágásba kerül minden. Akkor újra felveszem a harcot a kilók ellen, nem adom fel!!!!!

Nincsenek megjegyzések: