2010. május 8., szombat

A hét második fele

Na, mire megírtam a bejegyzést elszállt..... felrobbanok!!!! :(((
Megpróbálom lerövidítve újra írni...
szóval megérkeztünk anyáékhoz csütörtökön, aránylag rendben ment minden. Ma lesz este az osztálytalim, így az elmúlt napokban kicsit rohangáltam, tegnap még fodrászhoz mentem, most is csak addig pihenünk, míg Kismaci alszik. :)))
A legfontosabb nap híre, hogy ma reggel a mérleg 65,4 kg-t mutatott!!!!!!!!!!!! Pedig nem koplaltam, sőőőt csütörtökön még pogácsát és tócsnit is ettem, mert vendégségben voltunk, a barátnőméknél ebédeltünk és ott isteni finomsággal készültek a tiszteletünkre. :))))
Majd hétvégén jövök bővebben, most nincs kedvem újra pötyögni a hosszú irományomat, inkább ledőlök egy kicsit, hátha hosszú lesz az éjszaka. :))))
Kellemes hétvégét Mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések: