2010. május 2., vasárnap

Hétvége

A hétvégén nyugisan telt, itt nem volt nagy majális és az anyák napja is jövő hétvégén lesz, de mi pont anyáéknál leszünk otthon. Mindegy, majd bepótoljuk. :)))
Szombaton sikerült délelőtt lemennem futni, így már azért sokkal jobb volt, hogy nem délidőben , ezer fokban kocogtam, három kört bírtam (4,5 km), utána még csináltam délután lábemeléseket és hasprést is. :)))
Reggelire szombaton két pufirizst ettem retkes és metélőhagymás brunch krémmel, tizóraira egy körtét és egy fél almát ettem Kismacival. Ebédre paradicsomos húsgombocot csináltam, de a gombócokba kevesebb rizst tettem és én krumpli nélkül, csak magában ettem, a paradicsomszószt pedig édesítővel édesítettem, és nagyon finom lett. :))) Kismaci is csak tátotta a száját az újabb és újabb falatért. :))))
Délután elkortyolgattam egy liter zöld teát, aminek meg is lett a hatása, nem győztem pisilni járni. :)))) még a játszótéren is el kellett mennem a pottyantósba, de itt tök tiszták ezek (már amennyire egy pottyantós budi tiszta tud lenni :D ), mert még klotyópapír is van bent!!! :) az élet apró örömei. :)))))
Vacsira csináltam egy kis hagymás tojásrántottát, reszeltem rá pici parmezánsajtot, ezt ettem. Kenyér nélkül!!!!!!!!!!!
Ma pedig mivel elég borús idő volt, igy futás helyett Norbi aerob zóna tornáját csináltam + a szokásos 150 lábemelést és 150 hasprést és még most este a tricepszre pár feladatot próbálgattam, ezt majd kétnaponta azért csinálni fogom, hátha alakulnak a karjaim. :)))
Reggelire kettő pufirizst ettem fokhagymás bresso krémmel és egy-egy szelet tavaszi felvágottal, tízóraira megint egy fél alma volt Kismacival, ebédre a tegnapi paradicsomos húsgombóc, megint magában, krumpli nélkül. :))) Vacsira pedig két pufirizst ettem megint nyári szalámival és uborkával és ma másfél liter zöldteát kortyoltam már el. :)))) Lassan kacsa leszek, de nem bánom, legalább meg lesz a folyadékbevitelem. :)))
A tesóm a roiboos teát mondta még, hogy az is jó. Utánaolvastam és arról is jókat írnak, többek között, hogy zsírégető hatású tea az is, csak koffeinmentes. Holnap majd körbenézek, hogy kapok e valahol, megkóstolom azt is. :)))
Holnap új hét, remélhetőleg újabb minusz kg vagy dekák... :))) Reggel bőrgyógyászhoz megyek, be szeretném vizsgáltatni az összes anyajegyemet igy nyár előtt, addig nem igazán szeretnék napra menni, mert rengeteg anyajegyem van. Remélem, hogy minden rendben van...

Nincsenek megjegyzések: