2010. május 10., hétfő

Hétfő

Új hét, több mozgás! :))) ez a tervem, aztán meglátjuk, mi jön össze belőle...
Ma mérleggel kezdtem a napot, 65,6 kg-t mutatott, amin csodálkoztam is, mert többre tippeltem a hétvégi kilengések miatt, de persze nagyon örültem az új eredményemnek is. :)))
Viszont ma többet ettem, mint szoktam, ez a mézes zabpelyhes keksz egyszerűen vonz ki a konyhába, hogy falatozgassak belőle, nagyon finom tényleg!!! :))))
Reggelire két pufirizst ettem párizsival és light mozarellával, tízóraira tejeskávét és zabpelyhes kekszet, ebédre a tegnapi huslevesből egy nagy tányérral tészta nélkül, utána délután még pár kekszet elmajszolgattam és vacsira kb. négy füstlit ettem sajttal és újhagymával. A vacsinál kicsit sokat ettem magamhoz képest, de jól esett nagyon. :))) Inni megint a roiboos teát ittuk a húgommal és mellette vizet és cola lightot.
Délelőtt megcsináltam a 150 lábemelést és 150 hasprést, aztán délután, míg Kismaci aludt, tekertem a szobabringán fél órát, de holnap ezt felemelem legalább 40 percre, mivel este már nem tornáztam. Holnap Rezsi is lesz, talán már korán reggel, még van négy tizperces, amit még nem csináltam végig, most azok jönnek. :)))

Nincsenek megjegyzések: