2010. május 20., csütörtök

Ilyen voltam :)

Előkerestem két tavalyi képet, az egyiket scanner hiányában csak lefotóztam, így a minősége nem olyan jó, de a lényeg (a SÚLYOS lényeg) látszik. :)))
Ez a kép kb. pont egy éves, Kismaci olyan két hetes lehetett.... én pedig kb. 85 kg:

A szemem alig látható, a karom jó vaskos, a hasam még nem húzódott teljesen vissza, a combomon pedig szinte szétreped a gatya... :)))) De itt még nem fogyóztam, mivel szoptattam és az volt a legfontosabb...

Ez a kép pedig tavaly júliusban készült:

A szemem még mindig alig látható, a karom jó vaskos, a hasamon lévő úszógumitól sehol nem süllyednék el, a combomon a gatya csak azért nem reped szét, mert 46-os nadrág, fogyózni még itt sem fogyóztam, de már egyre jobban zavart a dolog....

Ez a kép pedig karácsonykor készült:

Itt már nem volt mentségem, fogyókúrázhattam volna, de én kényelmes, lusta voltam... kb. 83-84 kg lehettem...
A karácsonyi képeket látva döntöttem el január elsején, hogy elég volt, új év, új élet, megváltozok!!!!!! Életmódot váltottam, elkezdtem tornázni és hétről hétre közelebb kerülök a célhoz, amit kitűztem. Az eddigi eredmények adják mindig az erőt, a kitartást és tudom, hogy sikerülni fog, nyárra meglesz a madzagos bikini!!! :))))

Nincsenek megjegyzések: