2010. május 19., szerda

Új hét, újra bevetésen!

Újra itthonról jelentkezek, tegnap szerencsésen visszaértünk.
Meglepetés is várt a jó öreg mérlegemnél, ugyanis május 6án, mikor elindultunk anyáékhoz, ráálltam, akkor voltam 66,4 kg. Az ottani mérlegre is ráálltam, mutatott már 65,4-et, majd 66-ot, aztán jött a rossz idő, én pedig kicsit lazáskodtam, nasiztam, eszegettem, és hétfőn reggel ott 66 kg voltam, az ottani mérleg szerint. Így hát elkönyveltem, hogy visszaérkezve újra belevetem magam a sportba, az odafigyelésbe stb, de azért kiváncsiságból este ráálltam az itteni mérlegre és 65,3-at mutatott!!!!!!! Ma reggel pedig 65-öt!!!! juppiiiii!!!!
Mivel már január óta ezen figyelem a súlyomat, így elkönyvelhetem, hogy bizony mégiscsak lement megint egy kg!!! Egyből visszajött a fogyis kedvem és ma már újra figyeltem arra, hogy mit eszek és iszok. A sport még ma lightos volt, majd holnap tornázok is valamelyik filmre.
Viszont az elmúlt napokban sem lustultam el teljesen, minden nap megcsináltam 200 lábemelést és 200 hasprést!! :) Tegnap még tricepsz gyakorlatokat is, miután kipakoltam a cuccainkat. :)))
Most a végső célom az, hogy a július elejei mininyaralásunkra sikerüljön a 60 kg!!!! És akkor abbahagyom a fogyókúrát, viszont akkor kezdődne a szerintem nehezebb dolog: a kilók megtartása!!! mert az sem lesz könnyű, de úgy gondolom, hogy addigra már berendezkedik az ember egy teljesen más életmódra, odafigyel a kajálásokra, sportol továbbra is és úgy nem lehet gond!!!
Vasárnap egy baráti házaspár volt nálunk látogatóban, már régen találkoztunk. Talán év elején, akkor a csajszi már kb. tiz kilót fogyott és nagyon szembetűnő volt az eredmény. Most vasárnap viszont mindketten nagyot néztünk, mert ő is már -20 kg-nál tart, nagyon csinos és mosolyogva meséltünk egymásnak a tapasztalatainkról. :)))) Már ő is totál másképp él, kenyeret abszolút nem eszik, és nagyon odafigyel a cukros dolgokra, az este 6 utáni kajálásokra stb... milyen furcsa, hogy ezek elhagyása mennyire meg tudja változtatni a kilóink számát!! És ez nem is nagy dolog, nem eszünk kenyeret, de helyette pufirizst, vagy nagy ritkán reggelire egy-egy teljes kiörlésűt. Nem esszük az édességet kétpofára, de helyette gyümölcsöt, natur joghurtot. Ha már alakulnak a kilók, lehet édességet is enni, de okosan és ritkán! Nem isszuk a cukros üdítőket, helyette a viz is tud finom lenni, a teák és nekem még a cola light. :))) Nem éhezek, mert ehetek sok finomságot, így is tudok élvezni egy-egy étteremben evést.
Viszont öröm belenézni a tükörbe, visszanézni a fotókat és bezsebelni a bókokat az ismerősöktől. :))) Igaz, én még mindig nehezen hiszem el, hogy ennyire látványos a fogyásom, hiszen én minden nap látom magam a tükörben és nem tűnik fel. Még mindig félve emelem le a polcról a 38-as ruhát és csodálkozok, ha passzol. Sőőőőőt, vettem egy 38-as rövidgatyát a H&M-ben és nagy!!!!!!!!!!! :)))) nem hittem el, elhoztam, de tényleg nagy... igy átvette a tesóm, én pedig majd a napokban megyek 36-ost próbálni!! :)))) 44-esről indultam... illetve szülés után 46-os gatyám és felsőm is volt... ezért megérte harcolni és megéri a további harcot is!!!
Holnaptól újra jövök a kajaleírással és remélem az egyre jobban visszatérő tornákkal és futással is! :)))

Nincsenek megjegyzések: