2010. május 4., kedd

Kedd

Ma szuperfitt voltam, háromszor is tornáztam. :))))
Nem tetszik nagyon ez a 66,6 kg, jo lenne kicsit elmozdítani a mérleget és ha lehet, akkor lefelé. :)))
Úgyhogy reggelire két pufirizst ettem a maradék fokhagymás bresso sajtkrémmel és egy-egy párizsival és egy fél szelet joghurtos sajt szelettel. Tízóraira egy gyümölcsös joghurtot ettem, mert Kismacival gyerekorvosnál voltunk oltáson, ebédre a tegnapi rakott padlizsán maradékot ettem, de a vége már nem esett annyira jól valamiért. Délután körtét uzsiztunk Kismacival, aztán sétáltunk másfél órát, mikor épp nem esett az eső. Vacsira én paradicsomos, bazsalikumos konzervhalat ettem, nagyon finom volt, és negyed 6 körül ettünk, azóta már csak teát kortyolgattam. Ma megvolt a kb. másfél liter zöld tea. :))) haladok...
És egyszer tornáztam Norbi kick box aerobicot, utána csináltam a szokásos 150 lábemelést és hasprést, aztán még negyed 9-kor este a Réka napi 20 percből a felsőtest részt csináltam végig, így már nyugodt lelkiismerettel megyek ma aludni. Sajna a héten nem tudom, hogy összejön e a futás, de csütörtöktől anyáéknál leszünk, ott van szobabringa, majd azt iktatom még be a videók mellé. :)))) Remélem, a kajálást is tudom így vagy legalábbis hasonlóan tartani, a célomat nem adom fel!!!!!! :)))
Nyárra meglesz a madzagos bikini, TUTIRA!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: