2010. május 3., hétfő

Hétfő, új hét

Hú, ma hosszú napom volt, most értem ide nyugiban a géphez. Pedig van mit mesélnem, de eddig mindig megzavart valaki vagy valami, úgyhogy inkább estére hagytam a beszámolót. :))
A legfontosabb: a mérleg ma 66,6 kg-t mutatott, ami újabb minuszt jelent!!!!!! :))))) És ami a legérdekesebb, hogy ma visszanéztem az asztali naptáramat kiváncsiságból, ugyanis oda minden hétfőn írom a kilók számát és oda még a testzsír %-ot is mindig felírtam érdekességből. Február 1-től írom a testzsír %-ot, akkor már egy hónapja diétáztam és tornáztam, akkor 32,3 % volt és 76,1 kg!! Ma pedig ugye 66,6 kg és a testzsír % 26,8%!!!! Ez azért már jól megmutatja, hogy kezdenek eltűnni a zsírpárnák és a testem kezd átváltozni. :)
Emlékszem, mikor jó pár éve bejöttek a konditermek Magyarországon, nyílt egy csak nőknek szóló terem a városunkban. Elmentem megnézni, kicsit fogyni is akartam és egy vékony, csinos csajszi volt a tulaj. Lemért mindenhol centiben és ráállított a mérlegre. Ott láttam először ilyen testzsírszázalékos csodamasinát. Már nem emlékszem, hogy akkor mennyit mutatott, de azt igen, hogy megcsípte a derekamnál az úszógumimat és mondta, hogy "hááát, van mit leadni". Pedig tuti, hogy 70 kg alatt voltam, tehát nem voltam teljesen kövér, csak kicsit husibb. :))) lejártam kondizni oda és mindig dícsért, mikor csökkent a testzsír %-om. Azóta ez totál bennem van és örülök minden egyes minusz százaléknak is. :))))
A táblázatok szerint a 33 %-tól már a veszélyeztetett kategória van, tehát én tuti ott voltam 85 kg-osan... most a "még jó" kategóriában vagyok, de 26 alatt már a "normál" következik.
Szóval szépen haladok a célom felé, ez a lényeg!!!
Reggel a bőrdokinál sem kaptam rossz híreket, nem talált aggodalomra okot adó anyajegyet, majd ősszel, ha már nem lesznek a nagy melegek levesz kettőt, amik engem zavarnak + pár bőrkinövést. Szimpi volt, én is megnyugodtam, jöhet a nyár, de már nem fogok ész nélkül napozni, bármennyire is tetszik a barna, napsütötte szín.
Kaja ügyben is igyekeztem ma odafigyelni, reggelire kettő pufirizst ettem fogkhagymás bresso sajtkrémmel (más már nem volt itthon, mert két napig nem voltak az üzletek nyitva), mire hazaértem M. előbányászott a fagyasztóból a multkori tonhalas paradicsomos tésztához való szószt, azt melegítette meg + csinált kis teljes kiörlésű spagettit, igy nem akartam megsérteni és ettem egy bébiadagot. :))) Éhes is maradtam, így uzsira egy körtét ettem és mivel holnap gyerekdokinál leszünk, így nem tudok ebédet csinálni délelőtt, úgyhogy délután megcsináltam Wellness ajánlotta rakott padlizsánt. :)))) Előrébb hoztam a mai vacsiidőt és 5 körül megkóstoltam ezt a finomságot és meg kell mondjam, ahhoz képest, hogy még sosem ettem padlizsánt, ez a kaja nagyon finom lett!!!!!! Mondjuk én kicsit másképp csináltam, husosra:
Rakott padlizsán, ahogy én csináltam
Egy padlizsánt felkarikáztam kb. egy centis karikákra, megsóztam és megpiritottam serpenyőben mindkét oldalukat olaj nélkül. (itt mondjuk nem voltam biztos, hogy meddig kell pirítani). Közben egy kis fej hagymát megpucoltam, kis olivaolajon megpiritottam, nyomtam bele fokhagymát, rátettem kb. 250 gr. darált hust, azt is még piritottam, aztán ráöntöttem egy konzerves paradicsomot, sóztam, borsoztam, tépkedtem bele bazsalikumleveket és ezt fincsi szósszá főztem. Egy hőálló tálba tettem egy kis husis szószt, aztán reszelt mozarellát rá, majd pár karika padlizsánt, aztán újabb réteg husis szósz, mozarella és padlizsán és a teteje szósz lett, és rá megint mozarella. Kb. fél órát sütöttem 180 fokon és isteni lett!!!!!!!!!!!!!! :)))) nyami, köszönöm szépen még egyszer a receptet!!!
Ez lesz a holnapi ebédünk is, Kismacinak is bejött és még maradt egy padlizsán is, mert akcios volt az Aldiban a kettő. :))
szóval ezt vacsiztam, azóta nem is vagyok éhes... :))) És ma vettem roiboos teát, simát, már megittam belőle jó két litert, nekem bejön az íze nagyon!!!!
Tornában is ügyes voltam, még vacsi után csináltam 150 lábemelést és 150 hasprést, ehhez még 100 guggolást is, és miután Kismaci már aludt, megcsináltam a Norbi 2-es duci tréninget, ahol a Fannival Miamiban tornázik, háááát jól megdolgoztatta a comb-popó részt, mit ne mondjak... :))))
+ még sétáltunk is több, mint egy órát Kismacival, mikor éppen nem esett az eső, elég gyors tempóban, jó volt a friss levegőn kint lenni.
Holnap egész nap kettesben leszünk, mert M. egész nap dolgozik, délelőtt gyerekdokihoz megyünk, délután remélem, hogy megint nagyot tudunk sétálni.... Este megint jövök "jelenteni". :))))

Nincsenek megjegyzések: