2010. május 26., szerda

Kedd-szerda

Ideértem, bár két nap után, M. szabadnapos volt, így mindig volt valami program. Bár az időjárás elég kiszámíthatatlan sajnos, tegnap sikerült teljesen eláznunk, még a bugyim is vizes lett. Elég lesz már az esőből, utálom hogy nem lehet távolabb merészkedni a lakástól, mert pillanatok alatt jön egy vihar. :((
Így a tegnapi futás is elmaradt, mert mikor le tudtam volna menni, épp szakadt az eső, mikor elállt, akkor vagy Kismacinak volt kaja, vagy fürdetés stb... de a mindennapi 150 lábemelés és hasprés megvolt, ezt nem sumákolom el!!! :))))
Kaja terén is egész ügyes voltam, tegnap reggelire ittam egy pohár 100 %-os ananászlevet és megettem kb. két szem mézes zabpelyhes kekszet, tízórai nem volt, mert elszaladtunk Kismacinak pár nyári ruhát venni, hazaérve egy banánt ettünk meg ketten, ebédre a hétfőről maradt fél adag kinai kaja volt, uzsira három szem zabpelyhes keksz, vacsira pedig megkóstoltam a citromos aktivia joghurtot, ami naggggggyon finom!!!!!!! Most ez a kedvencem, isteni!!!!! :)))) Előtte még egy virslit ettem sajttal.
Ma reggelire megint csak zabpelyhes kekszet ettem és egy pohár ananászlevet, utána vittük Kismacit röntgenre, időben oda akartunk érni. Hazaérve nemsokára ebédeltünk, M. csinált sertéskarajt sütve, rá mozarella és paradicsom és bazsalikum volt piritva, fincsi volt nagyon. Kb. kettő darab krumplit ettem hozzá. Uzsira egy tejeskávét ittam és három zabpelyhes kekszet ettem (már lassan elfogy, kell majd újra sütnöm :D ) és vacsira két pufirizset, fokhagymás bresso krémsajttal és sonkával, sajttal.
Ééééés ma este hirtelen ötlettől vezérelve, mikor letettük Kismacit, én lementem futni!!!! Épp elállt az eső, így tök jó friss volt a levegő, nem a benti tó melletti erdei részen futottam, mert ott sár van, hanem kint a betonon, egy körnek indultam (2 km), de mivel azt lefutottam séta nélkül, fellelkesültem és ráhúztam még egy kört. Így 32 perc alatt kocogtam le a két kört (4 km), abból kb. két percet sétáltam. Tök jó, és nagyon élveztem, pláne azt, hogy ennyi energiám volt. :))) Pedig már régen futottam... most, hogy később sötétedik, lehet hogy rászokok az esti futásra, ha M. itthon lesz, mert ilyenkor már tök jó hűs a levegő.
Holnapra egy gyümölcsnapot terveztem be, mert van itthon eper, dinnye, meg kellene enni ezeket, és amúgy is rámférne egy kis laza nap.... meglátjuk, hogy fogom bírni. :)))
Ja, és tegnap délelőtt vettem egy térdgatyát a H&M-ben, ami 36-os méret!!!!!!! Már vettem egy 38ast, de az kicsit nagy volt és átvette a tesóm, de mivel nagyon tetszett a fazon, igy megleptem magam a 36-ossal és tökéletes!!!!!! :))))) és egy rövidgatyát is vettem, az pedig S-es méret!!!!! :)))) Bár ezek a H&M-es cuccok azért kicsit nagyobb szabásúak, de akkor is szuper érzés az XXL méret után S-est vásárolni, hallelujaaaaa!!!!! :)))))

Nincsenek megjegyzések: