2010. május 24., hétfő

Hétfő, új hét

Igaz, hogy hosszú hétvége vége, de mégis hétfő van ma, így nekem ez egy újabb hét, újabb nap a kilók elleni harcomban. :))))
Félve álltam reggel a mérlegre, mert az utóbbi napokban ingadozott nagyon a súlyom, de megkönnyebültem, mikor a 64,7 kg-t láttam a kijelzőn. :))) Ez így oké is, innen mehetnek lefelé a további dekák a héten. Úgyhogy új erőre kaptam, és ma szorgalmas voltam sport terén, bár futni nem tudtam ma sem. :(((
Délelőtt csináltam 100 lábemelést és 100 hasprést, utána lent voltunk két órát Kismacival a friss levegőn és a szuper napsütésben, délután megint lent voltunk több, mint két órát, este pedig a maradék 100 lábemelést és 100 hasprést csináltam, majd mivel még éreztem, hogy most kedvem is van tornázni, így Rezsi három tízperces tornáját tornáztam, az egyik a kitörések-kar és fenék torna volt, a másik a hátizom, mélyhátizom és még ráhúztam a has-mell-tricepszizom tornáját is. :)) Jól esett, bírom a fejét Rezsinek. :)))))) Ezek után még vasalni is volt kedvem, állítólag az is éget zsírt, hát nagyon remélem, hogy ez igaz, mert kb. 40 percet vasaltam. :)))))
Kaja terén ma egész ügyes voltam, reggelire két pufirizst ettem fokhagymás bresso sajtkrémmel és két szelet tavaszi felvágottal, utána még két mézes-zabpelyhes kekszet nyammogtam el. Tízóraira ittam egy tejeskávét, mert már hiányzott, ebédre a szomszédos kínaiból hozott M. kaját, én egy nyolc kincs husist kértem rizzsel, ez zöldséges, mogyorós vegyes husis kaja, csirkével, marhával, malaccal. Kb. fél adagot ettem, nem voltam éhes nagyon. Uzsira Kismacival megettünk egy doboz epret, talán fél kilós? Finom édes volt, majd holnap is veszek, mert végre eper ízük volt!!!! :))) Vacsira két mézes-zabpelyhes kekszet ettem, nem voltam éhes valahogy.
Talán holnap már lejutok futni, most már nehezebb, mert itt a jóidő és rendesen szervezni kell, mikor tud M. Kismacival lenni. Az ebéd utáni alvásakor már nem igen mennék le, mert akkor tetőzik a meleg és a múltkor sem kaptam már levegőt rendesen.. :(( úgyhogy ezt még kitaláljuk holnapig, más nem, maradnak az itthoni tornák egy darabig, az is több, mint a semmi. :)))

Nincsenek megjegyzések: