2010. május 30., vasárnap

Az elmúlt három nap

Töredelmesen bevallom, hogy ez a hét nem a súlyvesztésről szólt... tornázni sem volt sokat kedvem, bár a napi 150 lábemelés és hasprés azért megvolt, azt nem sumákoltam el. Azért tegnap délután a Norbi betyár tréninget végigcsináltam, ahhoz tényleg volt kedvem és ma végre lejutottam futni. Ez is jól esett, olyan 5 km-t futottam kényelmes tempóban, minimális sétálással. :)))) Azt hiszem, hogy ez a lehangoltság főleg attól van, hogy már annyira szervezni kell ezt a futni járást is. Ha épp nem esik az eső, délben már dög meleg van, reggel kellene mennem. De M. éjjel jön haza a munkahelyről, érthető hogy még aludna... esténként pedig általában kettesben vagyunk Kismacival, szóval szintén kilőve... ma a közös hármas sétánk ment rá, mert én futottam, a fiúk játszótereztek. De néha ilyen is kell, hogy legyen... én pedig feltöltődtem egy kicsit.
A reggeliket tartom ügyesen, két-két pufirizs valamivel, ált. sovány sonkával, sajttal, vagy párizsival. Tízóraira vagy gyümölcsöt eszünk Kismacival, vagy joghurtot. A péntek ebéd már nem is tudom, mi volt, de azt igen, hogy tegnap cukkinikrémlevest csináltam és életem első rétesét (túrósat). Háááát maradjunk annyiban, hogy még van mit gyakorolnom a technikáján és az ízén... :))))))) De a leves finom lett. :)
Este 6 db korpás kekszet ettem, kis gyümivel, de aztán egy szendvics is lecsúszott, ehetnékem volt, illetve inkább unatkoztam szerintem. A végén ennek elterelésére kitakarítottam a lakást és megfőztem mára a rizseshust. :))))
Ma eddig a reggeli sonkás-sajtos pufirizsen kívül egy banánt ettem és ebédre egy kis tányér rizses húst, de utána bekaptam pár szelet csokis nápolyit, kitettem az asztalra, mert jönnek délután az anyósomék, erre olyan jó illatuk van, hogy nehéz megállni... de holnaptól megint szígorú leszek magammal, ezt az 5 kg-t igenis le tudom győzni!!!!!
Egyébként Gabika abban totál igazad van, hogy ezt az utolsó pár kg-t a legnehezebb leadni, tudom én!!! De abban is igazad van, hogy ismersz és tudod, hogy sikerülni fog! :))) mert tényleg így van!!! :) és majd UTÁNA megyünk fagyizni és igyekszem nem leejteni, hanem meg is enni a finom olasz fagyit a helyi jugó fagyisunknál! :))))))

Nincsenek megjegyzések: