2010. május 9., vasárnap

Hétvége

Na, nemrég lett kész Wellness által ajánlott zabpelyhes mézes keksz csodám, nagyon finom lett, köszönöm szépen a receptet!!!! :))) Eddig nem akartam magamnak egyedül megcsinálni otthon, de mivel most a szüleimnél vagyok, gondoltam elfogy hamar, leszünk rá négyen és megcsináltam. Ajánlani tudom mindenkinek, hamar megvan és tényleg finom!!! :))) Holnap ez lesz a tízóraim, nyami!
A héten oda kell figyelnem, mert az a 65,4 kg egy kóbor súly lehetett, még dolgozni kell picit, hogy újra és tartósan annyi legyek, mert a hétvégén a tegnapi osztálytali is tuti kicsit bezavart, mivel este 8-kor vacsoráztunk és bármennyire is odafigyeltem, hogy a roston sült husit és halat egyem salátával, azért mégiscsak késő este volt és nem egy szeletet ettem. :)))) de végülis azt betartottam, hogy kaja után négy órával menjek legkorábban aludni, mert negyed 2-kor feküdtem le. :))))
Inni mondjuk nem ittam alkoholt, sosem szoktam szinte és amúgy is kocsival voltam, úgyhogy cola light és szénsavmentes ásványviz volt a folyadékbevitelem. :)))
A reggeliket tartom szorgalmasan, két-két pufirizst eszek, valamikor körözöttel, valamikor pulykapárizsival, hagymával, retekkel, paradicsommal, mikor mihez van kedvem. Ma ebédre egy tányér husilevest ettem répával, tészta nélkül, és anya finom répával, tojással töltött csirkecombot sütött és én salival ettem.
Ami mostanában rosszul jön ki, az a vacsora, mert ha szép idő van, vagy éppen program, akkor nem tudok 6 előtt enni.... azért próbálok odafigyelni, hogy ne "tiltott dolgokat" egyek és eleve kevesebbet, mint a megszokott.
Tornázni is csak fél órákat tudtam az elmúlt napokban, de a fél óra mindig megvan, még ha az alvásidőmet áldozom fel, akkor is!!! Lelkiismeretfurdalásom van, ha nem tornázok, úgyhogy mindig összeszedem magam. :)))) Általában a 150-200 hasprés és lábemelés az alap és arra jön két tizperces Tatarek Rezső program, letöltöttem a honlapjáról, nagyon bejönnek a tornái. Jó fej, vicces, a feladatokat tök jól megmutatja és ami tetszik, hogy a végén mindig van elég idő nyújtásra is. Ma még a bringára is felpattantam, míg sültek a kekszek, 20 percet letekertem + délután két tizperces Rezsi és 150 lábemelés és hasprés!!!!
Holnap majd visszaáll a rend, ha Kismaci alszik, én aerob tornázok Norbival vagy tekerek a szobabringán. :)))
Az osztálytalin megjegyezték, hogy sokat fogytam, aminek nagyon örültem és tényleg büszke vagyok arra, amit elértem. :)) Egyre többen kérnek tanácsot tőlem, hogy én hogy csináltam, hogy csinálom, van aki tényleg megpróbál hasonlóan harcolni a kilók ellen, de van, aki csak irigy és tudom, hogy sosem fog lefogyni. Azok nem is dícsérnek általában, csak jönnek a jópofa megjegyzéseikkel, mint például : "hova fogysz már?" vagy a "nem ám elfogysz", ezek a kedvenceim...
Viszont ma az eddigi legszebb bókot is megkaptam, egy nagyon jó barátomtól, aki régen látott, összefutottunk egy áruház előtt és meglepődött rendesen, mikor meglátott. :))) azt mondta, hogy "úgy nézel ki, mint fénykorodban!!!" :))))) és ez nagyon jól esett, mert bizony az már tényleg nem mostanában volt!!! :))))))
Büszke vagyok magamra, hogy ilyen kitartó vagyok, a férjemre, hogy támogat, sosem cseszegetett korábban sem, hogy kövér vagyok, sőt már megjegyezte, hogy ugye 60 kg alá már nem akarok menni és abbahagyom??? :)))
De az alá már tényleg nem igazán szeretnék menni, a legnagyobb álmom, hogy 60 kg körül legyek és azt meg bírjam tartani. Az még jó 6 kg minusz, de már a mostani állapottal is meg vagyok elégedve. Lefogyni könnyű, de megtartani lesz a kemény munka, úgy gondolom!! Viszont most már vagyok olyan erős, hogy az is sikerüljön és főleg ezáltal a blog által is meg tudom majd állni, hogy ne térjek vissza a régi életformámhoz, hanem maradjanak a napjaim olyanok, mint most, élvezzem a sportolást, odafigyeljek az egészséges kajálásra és így nem leszek újra 70-80 kg fölött soha többé!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: