2010. május 5., szerda

Szerda

Ma pörögtem rendesen, most kezdek lassan megpihenni, egész nap volt dolgom.
Reggel egy barátnőmhöz mentem, aki műkörmös szeretne lenni és csalogatja az ismerőseit, akiken gyakorolhat, én pedig beadtam a derekam és szépen megcsinálta a körmeimet. :)) Legalább a hétvégi osztálytalálkozóra nőcisebb leszek festett körmökkel, mivel én nem igen tudom szépen megcsinálni őket. ;)
Reggelire gyorsan bekaptam két pufirizst két szelet párizsival, tízórai ott ért a barátnőmnél, egy tejeskávét ittunk, ebédre épp hazaestem, megetettem Kismacit, addig M. összedobott egy kis cevapcicit, mustára apritott hagymával és magának kenyérrel én anélkül ettem. Kicsit nosztalgiáztunk, pár éve Belgrádban imádtunk cevapcicit enni friss paradicsomsalátával, isteni volt. :)) Ez az ebéd is finom volt, de azért meg sem közelíti a friss, belgrádit. :)
Uzsira Kismacival egy almát ettünk és én még négy répát is elnyammogtam, mert édességéhség jött rám és nem akartam a nasisfiókba még belenézni sem, így gyorsan négy répával kellett beérnem. :)))
Vacsira pedig nem voltam nagyon éhes, sőt mondhatni, hogy semennyire sem, de azért megittam fél liter buttermilch-et, ezt nem tudom, hogy mondják magyarul, de ilyen ivósjoghurt féle. Kefir talán?? citromos, lime-os volt, elég is volt. Azóta csak roiboos teát kortyolok, még mindig nem vagyok éhes...
A tornából ma megint belehúztam, mert holnap TUTI nem fogok tudni, mivel úton leszünk anyáékhoz. Volt délután egy Norbi betyár tréning (duci 3.), aztán estefelé a szokásos lábemelés és hasprés, de most 200-200 és este még ráhúztam a Norbi aerob zónát, így lett teljes a nap. :))) Megszereztem Tatárik Rezső 60 perces tornáját, arra majd otthon tornázok.
Voltunk sétálni is, de elkapott az eső minket, úgyhogy sajnos messzire nem jutottunk... mindegy, de legalább a friss levegőn voltunk.
Most pakolászok tovább, legközelebb már Magyarországról jelentkezek! :)))

Nincsenek megjegyzések: