2010. május 31., hétfő

Új hét...

Nos, ma reggel a mérleg újra 65 kg-t mutatott... :((( de nem is csodálkozok nagyon, a múlt héten elkutyulódtam kicsit. :(
Ezért ma már jobban figyeltem a kajára, és tornáztam is. :) Reggel még úgy gondoltam, hogy gyümölcsnapot tartok, de aztán máshogy alakult a nap, és ettem mást is. :)
Reggelire két banánt ettem kis eperrel, tízóraira répát rágcsáltam, de utána még egy banánt megettem desszertnek. :))) Ebédre sült husi volt pár szem krumplival és egy citromos aktivia desszertként. Uzsira pár szem korpás kekszet rágcsáltam el és fél liter zöld teát kortyolgattam. Vacsira pedig megkívántam Wellness tippjei közül a tonhalsalátát, de elsőnek csak a konzervest vettem, kukoricásat. Nem volt rossz, de tényleg jobb a saját készítésű, majd bevásárolok hozzá és kipróbálom azt is. :))) mindenesetre most megint rákattantam a halra, vettem még egy paradicsomos, balzsamikumos halkonzervet is. Nyami. :))))
Gyümölcsből is bevásároltam, most van alma, narancs, banán itthon és holnap hozok majd megint epret és szőlőt, mert azok kedden már frissebbek. :) Sovány túrót is kaptam a boltban, abból majd gyümölcsös túrókrémet gondoltam csinálni, de bogyós gyümiből, azokban kevesebb a kalória. ;)
Tornázni is volt kedvem ma, Norbi Aerobzóna tornáját csináltam végig, 40 perc és 200 lábemelést és 200 hasprést. Délután pedig sétáltunk jó másfél órát a szélben Kismacival, ami igaz, hogy csak könnyű séta, de talán 100 kalóriát csak elégettem vele. :))))) Most még vasalni fogok, állítólag az is éget valamennyi zsírt... :)))) úgyhogy adok a zsíroknak, a héten legalább 0,5 kg-t el szeretnék veszteni... Július első hétvégéjén megyünk először négy napra nyaralni. Addigra jó lenne bikinikésznek lennem. :)))))
A nagy nyaralás pedig majd augusztus utolsó két hetében lesz, a Balcsira készülünk, Szigligetre, na addigra már top formában szeretnék lenni! Nem lehetetlen, és tudom, hogy sikerülni fog!!!!! :))))
De addig is szerdán adok magamnak kis boldogsághormont: shoppingolni megyek, az új méretemben veszek pár nyári ruhát, nadrágot, csini szandit vagy papucsot, bikinit majd júniusban, addig még úgyis alakulok. ;) :)))

Nincsenek megjegyzések: