2010. június 2., szerda

kedd-szerda

Kicsit fejfájósan, de megérkeztem a két napi beszámolóval. :))) Ma eljutottam shoppingolni, de még mindig nem lett a kedvencem a délutáni bevásárlóközpontba járás. Általában délelőttönként megyek, ha nagy ritkán eljutok, akkor is célirányosan, aztán menekülök is a tömegből. De ma az anyósom csak 2 körül tudott jönni Kismacira vigyázni, úgyhogy így alakult...
Rengetegen voltak, mivel itt holnap ünnepnap van, és ilyenkor dupla annyian járják a bevásárlóközpontokat. Ráadásul már van pár leárazás is és egy-két helyen -20 % is volt mindenre... voltam C&A-ban, New Yorkerben, Pimkey-ben, Orsay-ban, St.Oliverben, Espritben, Promodban és H&M-ben. Hááát lehet, hogy én vagyok lemaradva a divat terén, de ezek az új dolgok nekem totál nem jönnek be: felsők, amik nincsenek levarrva, nagyon brutál buggyos gatyák, a ciklámen keverve a neonzölddel stb... :))) Mindenesetre már az egy jó érzés volt, hogy bementem körbenézni a New Yorker, Pimkey és Orsay boltokba, mert már ezer éve nem merészkedtem be, ugyanis ott nem igen tartanak 44-es ruhákat ugye...
Azért sikerült pár nyári nadrágot szereznem és egy felsőt is. A nadrágokat a H&M-ben vettem, tök jó áron és rizikóval hoztam el őket, próba nélkül, ugyanis kígyózó sorok álltak a próbafülkék előtt, viszont a kasszánál alig voltak. Úgyhogy szépen fizettem és jöttem haza, itt pedig felpróbáltam és örömmel láttam, hogy mind jó!!! :))) és 38-asok, a felső pedig M-es!!! Yesssss!!! :))))
Na,de jöjjenek a napi beszámolók:
Tegnap reggelire egy teljes kiörlésű kiflit ettem fokhagymás sajtkrémmel, párizsival és büdi sajttal. :) Ez tényleg tartalmasabb volt, mint a pufirizs, mert ebédig alig voltam éhes, de tizóraira Kismacival ettünk egy banánt,aminek nagy részét ő ette. Ebédre M. főzött sajttal és sonkával töltött csirkemellett sütött, hozzá kb. három kis petrezselymes krumpli. Uzsira egy tejeskávét ittam és pár szem korpás kekszet ettem, vacsira pedig a paradicsomos halkonzervet ettem meg két pufirizzsel. Kb. egy liter zöld teát sikerült elkortyolnom és a szokásos 150 lábemelés és hasprés mellé még este a Réka napi 20 percből a felsőtestet tornáztam.
Ma reggelire megint egy teljes kiörlésű kifli volt májkrémmel és büdi sajttal, tízóraira Kismaci aktiviájából pár kanálnyi és egy narancsot ettünk meg ketten. Ebédre rakott karfiolt csináltam rizs nélkül, azt eszegettük, és még csináltam megint egy tepsi mézes-zabpelyhes kekszet, az volt az uzsi, pár szem. Este pedig két pufirizst ettem tonhalpásétommal és kb. 2 dl málnás zsírszegény joghurtot ittam hozzá. Tudom, hogy nem passzol nagyon össze a kettő, de így kívántam. :)))))
Holnapra még maradt rakott karfiol és majd pénteken megnézem már ezt a szójatejet vagy rizstejet, hogy hol lehet venni. Ma bent voltam egy bioboltban, de a nagy eszemmel nem fordítottam le a dolgokat, amiket megnéztem volna, hogy mennyibe kerülnek, így üres kézzel távoztam... na, majd jövő héten megint nekiszaladok. :))))
Ma még terveztem a Réka comb gyakorlatait, de fáj a fejem (megfájdult a tömegtől), úgyhogy inkább hamarabb lefekszek szerintem.
A bikinis képemre én is kiváncsi leszek, mert még bikinit is kell majd vennem + én a tükörben még mindig nem látom magam vékonynak valahogy, így nehezen fogok levetkőzni, már most látom. :(((

Nincsenek megjegyzések: