2010. június 8., kedd

Hétfő-kedd

A hetet tele energiával kezdtem, és nagy örömömre a mérleg is 65nél kevesebbet mutatott: 64,6 kg-t és 25 % a testzsírom. Úgyhogy újra eltökélt vagyok és nasimentes, és ma már futottam is. :))))
A tegnapi napom jól sikerült, reggelire ettem kb. három szem zabszeletet és egy citromos aktiviát, aztán shoppingoltam egy kicsit és vettem magamnak egy szoknyát (38-ast!!!!!!!) és egy csini magastalpú nyári cípőt szoknyákhoz, csinosabb nadrágokhoz. Az ebédem elcsúszott, így útközben bekaptam pár szem mazsolát, mandulát, diákcsemegét, majd délután dinnyét uzsiztunk Kismacival. :)) Vacsorára pedig két pufirizst ettem sonkával, uborkával és retekkel. Este még gyorsan letudtam a napi 150 hasprést és lábemelést és eldöntöttem, hogy ma reggel fél 7-kor megpróbálok felkelni futni...
... na, ez nem jött össze, mivel éjfél körül feküdtünk le, így simán lenyomtam az órát és aludtam tovább fél 8-ig. :)))) De holnap reggelre megint beállítottam a vekkert, hátha fel tudok kelni...
Ma reggelire egy teljes kiörlésű zsemlét ettem párizsival, sajttal, tízóraira egy fél banánt, ebédre nem volt kedvünk meleget enni, így mozarellát ettünk paradicsommal és serrano sonkával, nagyon finom volt!!! Uzsira nagyon finomat csináltam Kismacinak, de neki nem tetszett a színe, így én ettem meg: sovány túrót összeturmixoltam kis eperrel, egy kávéskanál mézzel és pici citrom levével. Nagyon finom volt, nem értem, neki miért nem tetszett, talán túl rózsaszín volt. :)))) Vacsira pedgi egy paradicsomos halat ettem, ezt nem tudom megunni mostanában. :))
Délelőtt lent voltunk a dög melegben a tónál a játszótéren hármasban, és mikor Kismacit letettem fél 1-kor, akkor mentem le futni. Most vittem egy fél literes flakonban vizet, tanulva a multkori dög melegben történt futásból, meg is ittam. Az első kör (2 km) még tök jól ment, végig kocogtam, de a másodiknál már nagyon melegem volt, de azért sikeresen lefutottam azt is. Jól esett, de nyilván jobb lenne reggel vagy este, akkor még kellemesebb a levegő. Majd talán holnap!! :))
Délután gondoltunk egyet és mikor M. ment dolgozni, bementünk vele a városba. Én SZOKNYÁBAN mentem (és nem ért össze a combom, jupppppiiiii!!!! :)))) ) és trikóban, Kismaci pedig sima pólóban és rövidgatyóban. Idejét sem tudom, mikor voltam utoljára bent a központban, a nagy tömeg ellenére is élveztem, hogy embereket látok, hogy kirakatokat nézegethetek, Kismaci is nézett jobbra, nézett balra, jól elvoltunk. Szerencsére a nagy házak a napsütést is leárnyékolták, így nem volt annyira dög meleg, mint pl. a tónál lett volna. Szép délután volt, fél 7 felé értünk haza.
Holnap strandolni készülünk, az első idei strandolás lenne, reméljük, hogy jó idő lesz, de elvileg 30 fok körül mondják... hát úgy legyen, mert egy szuper strandot lőttünk be célpontnak, nincs is messze, kb. negyed óra autóval szerintem. Jó lenne barnulni kicsit, mert az még hiányzik az új énemnek. :)))))

Nincsenek megjegyzések: