2010. június 13., vasárnap

Vasárnap

Éééééééééééééééééés megint fitten kezdtem a napot: fél 7-kor felkeltem és lementem kocogni. :))) bár az az első pár perc kemény nagyon, mikor megszólal az óra és ki kell szállni az ágyból, de utána már tiszta fitt vagyok. :))) ma egy energia szeletet ettem előtte, így egy fokkal már jobban bírtam a 4 km-t.
Utána reggelire ittam egy banánturmixot és egy párizsis szendvicset ettem hozzá teljes kiörlésű magos zsemlével. Tízóraira három gombóc fagyit ettem, mert ma megint Kismaci mentes délelőttünk volt, ugyanis a nagypapájával sétáltak kettesben, mi pedig kettesben voltunk P-vel és lementünk a szomszédos fagyizoba 10 körül.
Ebédre a mára nagyon finomra összeérett tésztasalit ettük, ilyet még tuti fogok csinálni, mert könnyű elkészíteni és isteni finom is, főleg a meleg napokon esik jól a nem főtt kaja. :)
Uzsira kettő őszibarackot ettem, vacsira pedig egy babos, kukoricás tonhal salátát, ami egész finom volt. :)))
Ma csak 100-100 hasprést és lábemelést csináltam, kicsit fáradt lettem estére. Erre a korai kelés miatti fáradtságra kell még valamit kitalálnom, mert kb. fél 2-kor le akartak ragadni a szemeim, de ha ledőlök egy órát aludni, akkor éjjel forgolódok órákig... úgyhogy maradt a figyelemelterelés, épp online volt egy barátnőm, így vele átchateltük a fiúk sziesztáját és én is éber maradtam. :))))
Most azt találtam ki, hogy holnap és szerdán még lemennék reggel futni, mert csütörtökön megyünk haza anyáékhoz, és ha kedden mennék kocogni, akkor csütörtökön már nem tudnék, mert pont ebéd után kellene levezetnem a 3 órát. Így marad a holnap és a szerda. Aztán majd otthon a tíz nap alatt kétnaponta szobabringázni készülök. :))) Augusztusra el szeretném érni a 60 kg-t, tehát nincs lustálkodás!!!! :)))
És tervben van egy bringacsere is, mert eddig egy férfi magellán montainbike bringám volt, amit nagyon szerettem, de gyereküléssel már nem tudom hajtani és szeretnék Kismacival is bringázni járni vagy legalábbis bringával átjárni a barátnőmhöz vagy akár az anyósomékhoz is. Már egy ideje hirdetem itt kint az enyémet, és épp ma szólt a volt kolléganőm, hogy megvenné a bringát, ha még aktuális. Sok pénzért sajnos nem tudom eladni, de talán annyiért igen, hogy picivel kiegészítve tudjak venni egy női vázas bringát, amire már fel lehet tenni úgy a gyerekülést is, hogy tudjam tekerni. Remélem, hogy Kismacinak is tetszeni fog a dolog, akkor azért mobilabbak lehetnénk a jó időben és még a zsírpárnáimat is tudnám fogyasztani a kis kardiomozgás tekeréssel. :)))))
Holnap reggel jövök a szokásos hétfői kilóim jelentésével, remélem hogy maradt 64 kg alatt!!!! :))))

Nincsenek megjegyzések: