2010. június 15., kedd

Kedd

Ma ismét kocogással kezdtem a napot, fel is pörgetett egész napra, most kezdek el fáradni. Az a nehéz csak, mikor megszólal az óra és erőt kell vennem magamon, hogy kiszálljak a meleg ágyikóból és menjek le futni.... de ennyi kell, napi fél óra kell, illetve jó ha van napi fél órányi mozgás, torna. :)))
Úgyhogy reggel kocogtam, délután hirtelen ötlettől vezérelve Kismacival elindultam metróval a Dunához, ott leszálltunk a Donauinselen, ami egy jóóóóóó hosszú sziget a Dunán, rengeteg bringás, babakocsis, sima sétás emberke szeret ott mozogni. Kicsit engem a Margit szigetre emlékeztet, mert ide sem jöhet autó be, minden gyönyörű zöld, mindkét oldalán a Duna, szóval jó ott kirándulni, sétálni. Régen körbebringáztuk a szabadnapunkon, most csak babakocsival járunk arra néha sétálni. Először a volt kollégákat akartam megnézni a kikötőben, de két hajó volt összesen, azon sem voltak ismerősök, így maradt a sziget, onnan átsétáltunk egy hídon a Donauparkba, ami egy óriási nagy park, tele fákkal, virágokkal, játszóterekkel, kisvasút jár körbe és a végén egy nagy tévétorony van, aminek a tetején forgó kávézóban pihenhet az ember. :) Egyszer voltunk anyáékkal ott, gyönyörű a kilátás onnan. Több kilométert gyalogoltam ma a babakocsival, a parkban megpihentünk a szuperjátszótéren, de 5 körül cseperegni kezdett az eső, így elindultunk hazafelé.
És még ennyi mozgás sem volt elég, mert este még csináltam 200 hasprést és 200 lábemelést és popó gyakorlatokat is. :)))) Most már tényleg elfáradtam. :)))
Kaja terén viszont ma kutyulódtam rendesen, holnaptól jön a szigor és otthon is marad a szigor, nincs mese!!!!!
Reggelire két pufirizst ettem párizsival és uborkával, tízóraira egy tejeskávét ittam + rá kb. fél órára egy citromos aktivia joghurtot. Ebédre gyorsat akartam, de nem tudtam dönteni a boltban, így bagettot vettem, amit nem kellett volna. :(( Uzsira dinnyéztünk megint és vacsira a holnapi tésztasaliból ettem egy kis tányérral. Viszont napközben bekaptam egy-két mininápolyit, egy-két falatot Kismaci kiflijéből és túrós táskájából. Úgyhogy holnap biztos megint 64 kg fölé ugrik a mérleg, tehát a hét másik felén már jobban kell figyelnem és erősnek maradnom. De már beállítottam az órát reggelre, megint készülök kocogni. :))))
Ma vicces volt, mert felkeltem fél 7-kor, átöltöztem és a bébiőrt odatettem M. mellé, aki félig kinyitotta a szemét és mondtam neki, hogy lemegyek futni, a bébiőr nála van. Mondta, hogy oké...
Feljöttem, letusoltam, és mivel még Kismaci nem igen dumálgatott az ágyában, így bevittem a laptopot a hálóba kicsit netezni. P mikor felébredt rámnézett (tök vörös volt még a fejem a futástól, vizes volt picit a hajam, de már itthoni ruhában neteztem), erre azt mondta, hogy úgy nézek ki, mintha már egyszer ma tusoltam volna. :) Mondtam neki, hogy persze, mivel nemrég tusoltam, hiszen már voltam futni. Mint kiderült, ő erre nem emlékszik, álmában mondta az okét a bébiőrre. :)))) Jó kis bébiszitter mondhatom, de azért megértem, hiszen éjjel 1 körül jön haza, fél 7-kor még nem igazán fitt. Így is sokkal korábban kel, mióta Kismacink van, nálunk fél 8-8 között indul a nap miatta. Bár nálam most már néha fél 7től. :)))))
Már kitaláltam, hogy otthon, anyáéknál is megprobálok futni járni, mert az utobbi időben itt is betonon futottam és nem fájdult meg a térdem. Úgyhogy legalább kétszer a héten jó lenne otthon is eljutni félórákra. Meglátjuk, sikerül e majd, de ha nem, akkor marad a jó öreg szobabringa a Barátok közt alatt. :)))))

Nincsenek megjegyzések: