2010. június 6., vasárnap

Grillhétvége

A hétvégén kijutott a jóból, nemcsak az idő volt végre szuper, hanem mindkét nap grillezni voltunk hivatalosak. :))) Úgyhogy aránylag sikerült is okosan ennem a két napban, kivétel egy-két szelet icipici süti. :))))
Tegnap délelőtt futottam fél órát, ma is akartam, de dög meleg volt, most pedig már elfáradtam. Bár a ma megvolt kb. 1 óra kardio mozgás, mert a barátaink kb. fél óra sétára laknak tőlünk, gyors sétára, ami egy nordic walking tempónak felel meg kb., olyan sebességgel sétáltunk. :))) A szokásos 150 hasprést és lábemelést még reggel letudtam ma is és tegnap is. :)))
Kaja pedig úgy volt, hogy tegnap reggelire egy szendvicset ettem teljes kiörlésű zsemlével és két szelet párizsival és egy szelet gouda sajttal. Tízóraira az elkészült sütit kóstoltam meg. :)) Almás és cseresznyés pitét csináltam, illéskrisz receptje alapján, de a cseresznyést kicsit átváltoztattam fogyibaráttá, 3/4 rész teljes kiörlésű lisztből és cukor helyett édesítővel csináltam, szerintem ehető lett és tegnap a barátaink is dícsérték. :))
Ebédre ma és tegnap is párizsi salátát ettünk, valami könnyűt a grillezés előtt. :)) Ezt én úgy csinálom, hogy a párizsit apró csíkokra vágom (de lehet kapni már eleve csíkokra vágottat is, úgy még egyszerűbb), egy kaliforniai paprikát, pár szem csemege uborkát, egy lila hagymát is apró kockákra vágom és a párizsihoz teszem. Aztán leöntöm viz-csemegeubilé-pici ecet-só-bors-tökmagolaj öntettel és berakom a hűtőbe. A legjobb szerintem másnap enni, mikorra összeérnek az ízek. Nyáron sokat szoktunk ilyet enni, mert a meleget nem mindig kívánja az ember 1000 fokban.
Tegnap a grillpartyn csirkét ettem tzatzikivel, finom volt nagyon. :) Ma egy virlit és egy halumi sajtot + grillezett cukkinit is kóstoltam, de a tegnapi kaják jobban sikerültek, a maiak kicsit megégtek. Mindegy, azért mindenki jól lakott. :))) A sütimnek is nagy sikere volt, főleg ma, mert három gyerek is volt Kismacival együtt, akiknek az almás pite nagy kedvence lett. :)))
Ma délelőtt apósom elvitte Kismacit sétálni, mi pedig kihasználtuk, hogy van pár szabad óránk, lementünk sétálni és az idei első fagyit enni. :)) Végre szépen felöltözhettem szoknyába, nem a sötét játszóteres nadrágot vettem fel, amit minden nap, jót sétáltunk, ettem egy fagyit és jól esett, de most megint egy darabig nem kívánom.
Holnap a mérleg szerintem nem fog sokkal kevesebbet mutatni,mint múlt héten, valahogy stagnálás lépett fel... de majd csak elindul lefelé, igyekszek továbbra is odafigyelni a lényeges pontokra és most, hogy itt a meleg, biztos még többet fogok inni és kevesebbet enni, ez minden nyáron így van...
És egy aktuális kép rólam, ma délelőtt készült:
már csak barnulni kellene, mert tiszta hyporeklám vagyok... :(((

Nincsenek megjegyzések: