2010. április 30., péntek

Péntek

Na, ma fogadalmat tettem:
SOHA TÖBBÉ nem megyek délidőben futni!!!!! A nagy eszemmel pont fél 1 körül jutottam le, mikor is legalább 25 fok volt... na, mondanom sem kell, mennyit bírtam szusszal...az első kör még oké volt, tök jól ment, gondoltam is, hogy akkor mától megpróbálom a 4 kört... a másodiknál már meg kellett állnom picit sétálni, a harmadiknál már azon imádkoztam, hogy bírjam ki a tó végéig, szomjas voltam, melegem volt (pedig trikóban futottam), kész voltam. Úgyhogy ki kell találnom valami újat, valószínűleg reggelre kellene áttennem valahogy, mert ha P este 6-ra megy dolgozni, akkor a reggelek azok, amik mindig összeegyeztethetőek elvileg. Holnap délelőtt próbálkozok, remélem, jobban fogom bírni.
Ma egész nap csavarogtunk, délelőtt elszaladtunk a közeli bevásárlóközpontba egy gyors körre, utána Kismaci aludt déltől 2-ig és 3-ra M. rokonaihoz mentünk vendégségbe, a város másik oldalára. Pont kifogtuk a dugót, szidtam is mindenkit, hogy 28 fokban Kismacival pont ide kellett jönnünk... de azért odaértünk és tök jó délutánunk volt. A fiúk tatárbifszteket csináltak, ami isteni lett, én pedig besöpörtem az elismerő pillantásokat és gratulációkat, hogy mennyit fogytam!!! :)))
Reggelire két szelet pufirizst ettem fokhagymás bressoval és két szelet tavaszi felvágottal. Tízóraira egy cappucinot ittam tejhabbal, mert úton voltunk, aztán még itthon egy almás műzli szeletet ettem futás előtt. Futás után könnyű ebéd volt, mozarella paradicsommal, serrano sonkával, friss bazsalikummal, imádom!!!! :))) és délután a tatárbifsztekből ettem három teljes kiörlésű toast kenyérrel, de a végén már inkább csak magában ettem, kenyér nélkül, úgy nem gáz annyira. :))) A desszertről lemondtam, pedig istenien nézett ki, egy itteni fagyizó specialitása: sárgabarackos gombóc-fagyi. :))) De NEM KÉRTEM!!! :)) és csak vizet ittam, bár abban a melegben nem is kívántam mást. Én azóta sem vagyok éhes, de M. már lement a kinaiba kajáért, mert éhen akart halni... én jól bírom, 6 után amúgy sem eszek.
Holnap paradicsomos husgombócot csinálok, mert M is itthon lesz és Kismaci is tud belőle enni, de én magában fogok enni max. kettő kicsi gombit. És már régóta édesítővel édesítem, cukor talán nincs is itthon... :)))
És holnap megint csinálok lábemelést és hasprést és igyekszek normális időben futni, bár esőt is mondanak nagyon, remélem már a futásom után ér ide...
Kellemes hétvégét mindenkinek!!!!

Nincsenek megjegyzések: