2010. április 2., péntek

Csütörtök

Tegnap elég nyugis napom volt, itthon voltunk Kismacival.
Reggelire két szelet barna kenyeret ettem párizsival, tizóraira egy tejeskávét ittam. :)) Ebédre pici rakott krumpli volt, apa csinálta, fincsi volt. :)) Uzsira egy norbi csokis pudingot ettem, aztán mentem az ismerősömhöz, aki csontkovács, így utközben egy csokis puffasztott rizstáblát ettem (norbis) és egy fél ivójoghurtot ittam. Nagyon nem voltam éhes, így pont elég volt ez.
A csontkovács nagyon jól rendbe rakott, a térdeimet rendesen kezelésbe vette, mondta hogy eléggé be voltak keményedve a szalagok, biztos a futásnál lettek megerőltetve. Ráadásul a hátam is eléggé szar állapotban volt, mivel a fájós bal térdem miatt a testtartásom is átalakult, így a hátam is kicsit szétcsúszott, úgyhogy megdolgozott velem tegnap a J. bácsi. :))) lehet, hogy még szombaton tudnék menni hozzá még egy kezelésre, hogy tuti rendbe legyek, mire hazamegyünk. Jó lenne....
Ajánlotta a lóbalzsamot, futás előtt a melegítő hatásut kellene a térdre kenni, futás és tusolás után pedig a hűtőt, állítólag meggátolja a térd és a szalagok begyulladását, ma meg is nézem a patikában és veszek magamnak otthonra. Nem drága, az 500 ml-s állitolag olyan 1300 ft körül van.
Délelőtt azért végigcsináltam a norbi kick box-ot és 100 hasprést, 100 lábemelést, és még alsótestre is végeztem pár feladatsort. :))) Ma még nem tudom, hogy tudok e sportolni, mert Kismaci nem igazán akar aludni, úgyhogy most vele játszunk, délután pedig kozmetikushoz megyek. De azért igyekszek valamit összehozni...
szép napot mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések: